پلتفرم تازه اینتل برای رایانه‌های ساده

موبنا -به گزارش آناندتک، این پلاتفورم از معماری جدیدی در ارتباط با پردازنده های Apollo Lake برخوردار است و در آن از نسل جدید هسته های پردازش گرافیکی برای ارتقای عملکرد استفاده شده است. Apollo Lake برای استفاده در رایانه های کم مصرف و با توان پردازش پایین قابل استفاده است و در نوت بوک …

موبنا -به گزارش آناندتک، این پلاتفورم از معماری جدیدی در ارتباط با پردازنده های Apollo Lake برخوردار است و در آن از نسل جدید هسته های پردازش گرافیکی برای ارتقای عملکرد استفاده شده است.

Apollo Lake برای استفاده در رایانه های کم مصرف و با توان پردازش پایین قابل استفاده است و در نوت بوک ها و تبلت ها هم می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. انتظار می رودApollo Lake در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

اینتل کاهش مصرف باتری، ارتقای عملکرد پردازنده، پشتیبانی بهتر از موتور گرافیکی و حافظه سیستم را از جمله مزایای Apollo Lake اعلام کرده است. این شرکت سرعت عمل Apollo Lake را در مقایسه با پلاتفورم های رقیب هم مناسب عنوان کرده است.

Apollo Lake از پخش ویدیوهای فوق دقیق با کدگذاری سخت افزاری HEVC و VP9 و حافظه های رم دوکاناله DDR4، DDR3L و LPDDR3/4هم پشتیبانی می کند.

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا