بهترین گجت‌های سال ۲۰۱۶

موبنا – در نهایت، بعد از سه ماه بررسی و انجام تست‌های مختلف این کارشناسان فهرستی از بهترین گجت‌های فصل اول سال ۲۰۱۶ منتشر کرده‌اند. Galaxy S7/ S7 Edge از Samsung هنوز برای انتخاب پرچمدار بازار موبایل‌های هوشمند در سال ۲۰۱۶ زود است. با این حال اما گوشی‌های Galaxy S7 و S7 Edge تا حالا بیشترین …

موبنا – در نهایت، بعد از سه ماه بررسی و انجام تست‌های مختلف این کارشناسان فهرستی از بهترین گجت‌های فصل اول سال ۲۰۱۶ منتشر کرده‌اند.

Galaxy S7/ S7 Edge از Samsung

بهترین گجت‌های سال 2016

هنوز برای انتخاب پرچمدار بازار موبایل‌های هوشمند در سال ۲۰۱۶ زود است. با این حال اما گوشی‌های Galaxy S7 و S7 Edge تا حالا بیشترین امتیاز را برای در اختیار گرفتن عنوان پرچمدار بازار موبایل‌های هوشمند به‌دست آورده‌اند. صفحه نمایش‌های این دو گوشی بسیار با کیفیت بوده و از دوربین‌های خوبی بهره می‌برند. عملکرد این دو گوشی سریع بوده، هر دو ساختاری ضد آب دارند و از کارت‌های حافظه microSD پشتیبانی می‌کنند. این دو گوشی در مقایسه با دو گوشی اندرویدی دیگر LG G5 scuffling و HTC 10 که از ابتدای سال تا حالا معرفی شده‌اند، عملکرد بهتری دارند.

اسپیکر هوشمند Echo Dot از Amazon

بهترین گجت‌های سال 2016

یکی از جالب‌ترین و متفاوت‌ترین گجت‌های سال ۲۰۱۶ که می‌تواند به پدیده‌ای کاربردی در خانه هر کدام از ما تبدیل شود. این محصول با ابعادی کوچک و سبک و قیمتی کمتر از ۹۰ دلار قطعا می‌تواند در بازار حسابی مورد توجه قرار بگیرد. این گجت هم می‌تواند به عنوان یک اسپیکر هوشمند و با کیفیت مورد توجه قرار بگیرد و هم نقش یک هاب در خانه‌های هوشمند را به خوبی بازی کند.

 iPad Pro با اندازه ۷/ ۹ اینچی از Apple:

بهترین گجت‌های سال 2016

یک تبلت حرفه‌ای که با وجود قیمت بالایش می‌تواند کاربرانش را در انجام اغلب کارهای روزمره کمک کند. هر چند این تبلت نمی‌تواند جایگزین یک مک‌بوک باشد، اما در غیبت آن می‌تواند به خوبی کاربردی باشد. بسیاری از کارشناسان معتقدند که این محصول می‌تواند بهترین تبلت موجود در بازار باشد. اسپیکرهای پرقدرت، دوربین با کیفیت و صفحه نمایش شفاف آن به راحتی می‌توانند نظر کاربران حرفه‌ای را به خودشان جلب کنند.

پهپاد DJI Phantom 4

بهترین گجت‌های سال 2016

یک پهپاد جدید و جالب که می‌تواند تا سال‌های آینده حاکمیت بازار این محصولات را از آن خود  کند. این پهپاد بدنه‌ای بسیار مقاوم دارد و می‌تواند ضد تصادم باشد. حالت‌های مختلف و خودکار پروازی، توانایی تشخیص موانعی مانند درختان و ساختمان‌ها و جلوگیری از برخورد با آنها در کنار امکاناتی مانند قابلیت ضبط ویدئوهایی با کیفیت ۴K و پرواز سریع می‌تواند نظر بسیاری از خریداران را به خودش جلب کند. این پهپاد اما با قیمتی نسبتا گران و حدود ۱۴۰۰ دلار در بازار به فروش می‌رسد.

لپ‌تاپ XPS 13 از Dell

بهترین گجت‌های سال 2016

جدیدترین لپ‌تاپ عرضه شده توسط شرکت Dell شاید یکی از بهترین‌های این شرکت باشد. این محصول دارای صفحه نمایش ۱۳ اینچی در بدنه یک لپ‌تاپ ۱۱ اینچی است تا به این ترتیب با ظاهری مدرن به یکی از سبک‌ترین و باریک‌ترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار تبدیل شود. کیفیت بالای صفحه نمایش، عمر باتری طولانی‌تر و پورت جدید USB-C امکاناتی هستند که این لپ‌تاپ را برای رقابت با مدل‌های آینده بازار مقاوم می‌کند. این لپ‌تاپ با قیمتی در حدود ۸۰۰ دلار در بازار عرضه می‌شود.

هدست Audeze Sine

بهترین گجت‌های سال 2016

یک هدست حرفه‌ای و با کیفیت با گوشی‌های مغناطیسی که در چهار حالت مختلف می‌توانند قرار بگیرند. این هدست جالب به خاطر مجهز بودن و امکانات جدید و قابلیت‌های فنی خاص می‌تواند مورد توجه علاقه‌مندان موسیقی و البته گیمرهای حرفه‌ای را به خودش جلب کند. با این حال اما برای خرید این هدست باید چیزی در حدود ۴۵۰ دلار بپردازید.

هدست واقعیت مجازی Vive از HTC

بهترین گجت‌های سال 2016

درحالی‌که بازار هدست‌های واقعیت مجازی داغ شده است، انتخاب بهترین محصول از این میان ساده نیست. این هدست اما می‌تواند به خوبی آینده واقعیت مجازی را شکل بدهد و با محصولاتی مانند PlayStation VR به خوبی رقابت کند. قدرت پوشش سطح وسیع و بزرگ‌تر، در کنار سیستم‌های پیشرفته و کاربردی مانند دنبال کردن موقعیت مکانی و تعامل افراد، این هدست را به بهترین گزینه موجود در بازار تبدیل کرده است. این هدست در حال حاضر با قیمتی در حدود ۸۰۰ دلار در بازار عرضه شده و به فروش می‌رسد.

 منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا