آزار و اذیت دختر ۷ ساله توسط مرد جانی

موبنا – متهم «جک دانیل مک کالو»‌۷۶ ساله در سال ۱۹۵۷ (۵۹ سال پیش) دختر ۷ ساله‌ای را به نام «ماریا ردیلف» ربوده و پس از شکنجه به قتل رسانده است. اطلاعات پلیس حاکی است که جک در سال ۲۰۱۲ میلادی به عنوان مظنون پرونده دستگیر و راهی زندان شده است. روز جمعه گذشته جک …

موبنا – متهم «جک دانیل مک کالو»‌۷۶ ساله در سال ۱۹۵۷ (۵۹ سال پیش) دختر ۷ ساله‌ای را به نام «ماریا ردیلف» ربوده و پس از شکنجه به قتل رسانده است.

اطلاعات پلیس حاکی است که جک در سال ۲۰۱۲ میلادی به عنوان مظنون پرونده دستگیر و راهی زندان شده است.

روز جمعه گذشته جک برای دادرسی به پرونده کودک‌ربایی و قتل در دادگاه ایالتی ایلینوی حاضر شد.

اطلاعات پلیس حاکی است که ماریا هنگام بازی در نزدیکی خانه‌اش در غرب شیکاگو ربوده شده و دیگر ردی از وی پیدا نشده است. بنابر مدارک پلیس قاتل پس از حمله وحشیانه و قتل دختربچه به واشنگتن نقل مکان کرده و پلیس تا سال ۲۰۱۲ هیچ ردی از وی نیافته است.

در پی بازگشایی پرونده قتل ماریا در سال ۲۰۱۰ میلادی تحقیقات گسترده‌ای برای یافتن ردی از قاتل وی آغاز شده و نتیجه تحقیقات دستگیری جک دانیل را رقم زده است.

ریچارد اشماک دادستان پرونده می‌گوید: به احتمال زیاد محاکمه جدیدی برای متهم خواهیم داشت. در سال ۲۰۱۱ یکبار متهم دستگیر شد اما به دلیل نبود شواهد کافی بی‌گناه شناخته شد. اکنون آزمایش‌های دی‌ان‌ای به کمکمان آمده و اتهامات مک را تأیید کرده است.

 منبع: ایران  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا