دستور ویژه استاندار تهران برای پیگیری قتل دختر شش ساله افغان در ورامین

موبنا – استاندار تهران از دستور ویژه به تمامی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی استان برای پیگیری حادثه قتل دختر شش ساله افغان در ورامین خبر داد. سیدحسین هاشمی روز یك شنبه در حاشیه نشست هماهنگی برگزاری مسابقات بین المللی قرآن كریم در تهران به خبرنگاران گفت: تمهیدات لازم از سوی دستگاه امنیتی استان تهران …

موبنا – استاندار تهران از دستور ویژه به تمامی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی استان برای پیگیری حادثه قتل دختر شش ساله افغان در ورامین خبر داد.

سیدحسین هاشمی روز یك شنبه در حاشیه نشست هماهنگی برگزاری مسابقات بین المللی قرآن كریم در تهران به خبرنگاران گفت: تمهیدات لازم از سوی دستگاه امنیتی استان تهران برای پیگیری دقیق حادثه و روشن شدن زوایا و دلایل آن اندیشیده شده است.

وی با بیان اینكه به خانواده مقتول قول داده شد كه این قضیه به صورت جدی پیگیری شود تصریح كرد: درهمین ارتباط نمایندگانی از سوی استانداری تهران در آیین ختم این دختر شش ساله حضور پیدا كردند تا تسلی خاطر و آرامشی برای خانواده مقتول باشد.

هاشمی، ضمن دعوت ایرانیان و اتباع افغان ساكن در منطقه به حفظ آرامش یادآور شد: ساكنان منطقه مطمئن باشند این قضیه به صورت جدی پیگیری می شود و كوتاهی در این خصوص انجام نخواهد گرفت.

ستایش دختربچه شش ساله افغان ساكن بخش خیرآباد ورامین روز یكشنبه ۲۱ فروردین وقتی از خانه خارج شده بود از سوی پسری ۱۷ ساله (ا.پ) ربوده و پس از هتك حرمت، به قتل رسید.

قاتل در روز جنایت توسط نیروی انتظامی دستگیر شد و پرونده قضایی این حادثه در مراجع ذیصلاح درحال رسیدگی است.

شهرستان ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ كیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

 منبع: ایرنا 

دکمه بازگشت به بالا