نائب رئیس جامعه مدرسین قم: مراجع، احمدی‌نژاد را به حضور نمی‌پذیرفتند

موبنا – نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: خوشبختانه امروز روابط آقای روحانی و دولت یازدهم با علما مداومت دارد در حالی که در دولت قبل، گاهی این رابطه به طور کلی قطع بود؛ یعنی آقایان مراجع تقلید، اصلا دولتی‌ها را به حضورشان نمی‌پذیرفتند اما امروز روابط حسنه برقرار است. آیت الله مرتضی …

موبنا – نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: خوشبختانه امروز روابط آقای روحانی و دولت یازدهم با علما مداومت دارد در حالی که در دولت قبل، گاهی این رابطه به طور کلی قطع بود؛ یعنی آقایان مراجع تقلید، اصلا دولتی‌ها را به حضورشان نمی‌پذیرفتند اما امروز روابط حسنه برقرار است.

آیت الله مرتضی مقتدایی در خصوص رابطه دولت حسن روحانی با مراجع تقلید و علما، اظهار داشت: بحمدالله رابطه آقای روحانی و دولت تحت مدیریت ایشان با حوزه علمیه قم، مراجع معظم تقلید و علما رابطه خوبی است.

رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه سراسر کشور خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز روابط آقای روحانی و دولت یازدهم با علما مداومت دارد در حالی که در دولت قبل، گاهی این رابطه به طور کلی قطع بود؛ یعنی آقایان مراجع تقلید، اصلا دولتی‌ها را به حضورشان نمی‌پذیرفتند اما امروز روابط حسنه برقرار است.

آیت‌الله مقتدایی گفت: البته برخی از آقایان اشکالاتی دارند اما صلاح نمی‌دانند آن‌ها را علنی بگویند، چون تضعیف حاکمیت و رئیس جمهور می‌دانند اما تذکرات را می‌دهند و آقای دکتر روحانی هم قول دادند که آن دغدغه‌ها و اشکالات را برطرف کنند؛ خود آقای رئیس جمهور گفتند می‌دانم که حضرات مراجع تقلید و علما، دغدغه‌‌هایشان را دلسوزانه می‌گویند.

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بحمدالله در کلیت ارتباط دولت یازدهم با بزرگان و مراجع تقلید اشکالی نیست و روابط خوب است و اگر اشکالی هم باشد، تذکرات لازم توسط خود مراجع داده می‌شود و امیدواریم همانگونه که رئیس جمهور محترم قول دادند ان‌شاءالله آن دغدغه‌ها نیز رفع شود.

 منبع: ایلنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا