وقتی ابرسازه ها توکیو را مدرن می کنند

موبنا – توکیو به عنوان یکی از مدرن ترین شهرهای جهان حالا به لطف پروژه های خلاقانه ساختمان سازی برای برگزاری هرچه باشکوه تر المپیک ۲۰۲۰ آماده می شود. به تازگی منطقه فوق مدرنی در توکیو به نام Toranomon Hills ساخته شده که به لطف استفاده از به روزترین فناورهای مدرن و همچنین بهره گیری …

موبنا – توکیو به عنوان یکی از مدرن ترین شهرهای جهان حالا به لطف پروژه های خلاقانه ساختمان سازی برای برگزاری هرچه باشکوه تر المپیک ۲۰۲۰ آماده می شود.

به تازگی منطقه فوق مدرنی در توکیو به نام Toranomon Hills ساخته شده که به لطف استفاده از به روزترین فناورهای مدرن و همچنین بهره گیری از قواعد معماری و شهرسازی نوین کلانشهری همچون پایتخت ژاپن را به محلی مناسب برای زندگی روزمره و کسب و کار تبدیل می کند.

درحالی که هم اکنون یکی از پیشرفته ترین برجهای جهان در منطقه Toranomon Hills احداث شده، خبر می رسد که به زودی کار ساخت سه برج جدید و تأسیسات فوق مدرن حمل و نقل درون شهری نیز به این مجموعه اضافه می شود و جالب اینکه تمامی این ساخت و سازها با استفاده از پارکی که در ارتفاع بنا می شود با یکدیگر در ارتباط خواهند بود.

منطقه پیشرفته شهری Toranomon Hills در سال ۲۰۱۴ راه اندازی شد و حالا در کمتر از دو سال با آغاز ساخت سه برج مبتنی بر فناوری های نوظهور همه چیز برای برگزاری آبرومندانه و البته روان المپیک در سال ۲۰۲۰ در پایتخت سرزمین خورشید همیشه تابان آماده می شود.

برجهای جدیدی که در توکیو ساخته می شوند حاصل تلاش یکی از شناخته شده ترین طراحان برج در جهان یعنی کریستوفر آینهوون آلمانی است.

یکی از این دو برج در ۳۶ طبقه خلاصه شده که در آن فضاهای مناسب اداری و همچنین یک مرکز نوآوری در نظر گرفته شده است.

همچنین دو برج مخصوص ایستگاههای اتوبوس نیز ساخته می شود که این منطقه از توکیو را به مرکز شهر و سایر نقاط کلیدی از جمله فرودگاهها متصل می کند.

 منبع: مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا