«ادوارد اسنودن» نخستین قطعه موسیقی خود را منتشر می‌کند

موبنا، میثم لطفی – اسنودن این روزها تصمیم گرفته است در یک زمینه کاملا متفاوت گام بردارد و بر این اساس فعالیت‌های تخصصی خود را در زمینه موسیقی و آهنگسازی آغاز کرده است. پیمانکار اسبق سازمان جاسوسی آمریکا با «جین-مایکل جار» آهنگساز معروف الکترونیک همکاری‌های خود را آغاز کرده است تا قطعه موسیقی با نام …

موبنا، میثم لطفی – اسنودن این روزها تصمیم گرفته است در یک زمینه کاملا متفاوت گام بردارد و بر این اساس فعالیت‌های تخصصی خود را در زمینه موسیقی و آهنگسازی آغاز کرده است.

پیمانکار اسبق سازمان جاسوسی آمریکا با «جین-مایکل جار» آهنگساز معروف الکترونیک همکاری‌های خود را آغاز کرده است تا قطعه موسیقی با نام «خروج» را تولید کند.

snowden (2)

اسنودن در شرایط کاملا امنیتی به سر می‌برد و با هیچ کس ملاقات ندارد. همین مسئله باعث شده است دیدار اولیه این دو نفر هم به صورت کاملا متفاوت انجام شود.

جار سال گذشته یک مصاحبه با روزنامه انگلیسی گاردین انجام داده بود و در پایان آن خواسته بود به هر شکل که می‌شود با اسنودن ملاقات داشته باشد. اگرچه مابقی این ماجرا به درستی مشخص نیست، ولی پیش‌بینی می‌شود دیدار آنها از این نقطه آغاز شده است.

این قطعه موسیقی قرار است در آلبوم «جلد دوم الکترونیک: قلب شلوغی» که جار آن را تکمیل می‌کند، در تاریخ ۶ می منتشر شود.

دکمه بازگشت به بالا