تنها آیپد زردرنگ اپل وارد حراجی لندن شد

موبنا، میثم لطفی – ولی این بار اپل قصد دارد یکی از محصولات خود را با رنگ کاملا متفاوت عرضه کند. اپل یک دستگاه تبلت ۱۲.۹ اینچی iPad Pro با رنگ زرد روشن طراحی کرده است که رنگ این محصول با طلایی کاملا متفاوت است. از این محصول فقط یک دستگاه ساخته شده و اپل …

موبنا، میثم لطفی – ولی این بار اپل قصد دارد یکی از محصولات خود را با رنگ کاملا متفاوت عرضه کند. اپل یک دستگاه تبلت ۱۲.۹ اینچی iPad Pro با رنگ زرد روشن طراحی کرده است که رنگ این محصول با طلایی کاملا متفاوت است.

از این محصول فقط یک دستگاه ساخته شده و اپل آن را در حراجی موزه طراحی لندن عرضه کرده است تا پول به دست آمده از فروش این iPad متفاوت به خیریه داده شود.

ipad

این حراجی با نام Phillips شناخته می‌شود و پیش‌بینی کرده است iPad مذکور با قیمتی بین ۱۰ تا ۱۵ هزار پوند به فروش برسد. به عبارت دیگر می‌توان پیش‌بینی کرد این تبلت متفاوت با قیمت ۱۴۲۰۰ تا ۲۱۳۰۰ دلار فروخته شود.

کاربری که این رقم را پرداخت می‌کند در کنار رایانه لوحی یک دستگاه قلم هوشمند Apple Pencil، قاب چرمی و یک Smart Cover چرمی به رنگ آبی را هم دریافت می‌کند.

لازم به ذکر است گران‌ترین محصول اپل که در حراجی فروخته شد مروبوط به یک دستگاه رایانه Mac Pro می‌شد که در یک حراجی به قیمت ۹۹۷ هزار دلار فروخته شد. اپل همچنین یک هدفون با رنگ زرگلد را در یک حراجی به قیمت ۴۶۱ هزار دلار فروخته بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا