مروری بر خدمات بانکداری الکترونیک بانک پاسارگاد

موبنا، لیلا محمدنظامی – پرداخت امن پاسارگاد سامانه‌ای است که امکان خرید و فروش اینترنتی امن را برای کاربران فراهم می‌آورد. در این سامانه، بانک به عنوان داور در تراکنش‌های مالی اینترنتی وارد می‌شود تا هم خریدار و هم فروشنده از اطمینان خاطر بیشتری در انجام تراکنش برخوردار شوند. بر اساس این خبر، روش کار …

موبنا، لیلا محمدنظامی – پرداخت امن پاسارگاد سامانه‌ای است که امکان خرید و فروش اینترنتی امن را برای کاربران فراهم می‌آورد.
در این سامانه، بانک به عنوان داور در تراکنش‌های مالی اینترنتی وارد می‌شود تا هم خریدار و هم فروشنده از اطمینان خاطر بیشتری در انجام تراکنش برخوردار شوند.
بر اساس این خبر، روش کار در این سامانه به این شکل است که هنگام خرید، مبلغ پرداختی به جای آنکه به حساب فروشنده واریز شود، به حسابی واسط واریز خواهد شد. با واریز شدن این مبلغ، فروشنده کالای خریداری شده را برای خریدار ارسال خواهد کرد. هنگامی که کالا به دست خریدار رسید و وی از صحت آن اطمینان حاصل کرد، خرید را تأیید می‌کند تا پول از حساب سامانه به حساب فروشنده واریز شود.
می‌توان گفت در سامانه پرداخت امن پاسارگاد، بانک‌پاسارگاد با ایفای نقش داوری، بین اختیارات دو طرف معامله توازن برقرار می‌کند. به این‌ترتیب، این سامانه، به خریدار اطمینان می‌دهد که کالای مورد نظرش را در زمان مقرر و طبق موارد مندرج در فاکتور فروش دریافت می‌کند. از سوی دیگر، به فروشنده‌ای که اطلاعات کالاهای خود را به درستی و بدون مبالغه در سایت خود قرار می‌دهد، تضمین داده می‌شود که بلافاصله بهای توافق‌شده در فاکتور فروش را دریافت خواهد کرد. از این‌رو بهره‌مندی از این امکان، باعث کاهش ریسک برای طرفین معامله خواهد شد.
گفتنی است هم‌میهنان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ تماس حاصل کنند.
بانکداری مجازی
بانکداری مجازی بانک پاسارگاد، طیف وسیعی از خدمات بانکی را در هر زمان و هر مکان در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.
این خدمت به مشتری این امکان را می‌دهد تا از طریق برقراری ارتباط توسط اینترنت، در هر نقطه‌ای از دنیا، بسیاری از خدمات بانکی مانند انواع خدمات ارزی، سپرده، کارت، کارت اعتباری، تسهیلات و چک را دریافت کند.
بر اساس این خبر، بانکداری‌مجازی بانک‌پاسارگاد در بخش سپرده خدماتی مانند درخواست افتتاح انواع سپرده‌های کوتاه‌مدت، قرض‌الحسنه، بلند مدت، درخواست تغییر سپرده مقصد و روز واریز سود، مشاهده جزئیات سپرده (موجودی، تاریخ افتتاح و …)، مشاهده صورت حساب سپردها، انتقال وجه بین سپرده‌های خود، انتقال وجه به سپرده‌های دیگر، انتقال وجه کارتابلی (انتقال‌وجه از حساب‌های مشترک)، انتقال وجه مستمر (انتقال وجه زمان‌دار به تاریخ آینده)، انتقال وجه گروهی (انتقال وجه از یک سپرده به چند سپرده)، انتقال وجه بین بانکی و انتقال وجه بین بانکی مستمر (زمان دار به تاریخ آینده) ارایه می‌شود.
همچنین در بخش کارت خدماتی مانند درخواست صدور کارت نقدی و کارت المثنی، انتقال وجه کارت به کارت (حساب اصلی و حساب فرعی)، پرداخت قبض از سپرده و کارت، پرداخت قبض همراه اول با استفاده از شماره تلفن، درخواست خرید کارت هدیه، تغییر سپرده اصلی کارت، درخواست افزودن/حذف حساب فرعی به/از کارت، تعیین سقف برداشت کارت از پایانه خودپرداز، تعیین سقف خرید کالا و خدمات از پایانه‌های مختلف، تعیین سقف انتقال از کارت از پایانه‌های مختلف و مسدود نمودن کارت قابل دریافت است.
در بانکداری مجازی خدمات کارت اعتباری نیز ارایه می‌شود. از این طریق مشتریان می‌توانند از خدماتی مانند مشاهده جزئیات پرونده کارت اعتباری، نمایش دوره های صورت حساب کارت اعتباری، بازپرداخت آنی کارت اعتباری و گزارش پرداخت بدهی کارت اعتباری بهره‌مند شوند.
مشاهده لیست تسهیلات به همراه جزئیات آنها و درخواست پرداخت اقساط از جمله خدمات در بخش تسهیلات و درخواست صدور دسته چک، چک بانکی و چک بین بانکی، گزارش وضعیت چک‌های واگذار شده به سپرده و گزارش وضعیت دسته چک از جمله خدمات ارایه شده در بخش چک هستند.
همچنین مشاهده جزئیات سپرده ارزی (موجودی ، تاریخ افتتاح و… ) و مشاهده صورت حساب سپرده از خدمات ارزی ارایه‌شده در بانکداری مجازی بانک‌پاسارگاد هستند.
بانک‌پاسارگاد با ارایه این خدمت، ار طریق کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری گامی موثر در جها حفاظت از محیط‌ زیست برداشته‌است. این بانک در اقدامی دیگر، برای نهادینه‌سازی فرهنگ بهره‌مندی از خدمات بانکداری مجازی، در این خصوص به مشتریان خود به صورت رایگان آموزش می‌دهد.
گفتنی است هم‌میهنان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ تماس حاصل کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا