اپلیکشن مدیریت ایمیل Outlook به ساعت‌های هوشمند اندرویدی خواهد آمد

موبنا – اپلیکیشن مدیریت ایمیل Outlook مایکروسافت حالا قصد ورود به دنیای گجت‌های پوشیدنی اندروید را دارد. پس از دانلود این اپلیکیشن قادر خواهید بود تا با استفاده از پیام‌های از پیش آماده، به ایمیل‌های خود پاسخ دهید یا بجای این کار، از فرامین صوتی برای این منظور بهره ببرید. شما همچنین می‌توانید محتوای بیشتری …

موبنا – اپلیکیشن مدیریت ایمیل Outlook مایکروسافت حالا قصد ورود به دنیای گجت‌های پوشیدنی اندروید را دارد. پس از دانلود این اپلیکیشن قادر خواهید بود تا با استفاده از پیام‌های از پیش آماده، به ایمیل‌های خود پاسخ دهید یا بجای این کار، از فرامین صوتی برای این منظور بهره ببرید. شما همچنین می‌توانید محتوای بیشتری از ایمیل‌های خود را در پنجره‌ی اطلاع‌رسانی‌ها مشاهده کنید.

هرچند که اپلیکیشن یاد شده باعث تغییر رویه‌ی کلی خواندن ایمیل‌ها توسط کاربران در ساعت‌های اندرویدی نخواهد شد، اما یکی از اپ‌های بسیار خوب و کمیابی به حساب می‌آید که در چند وقت اخیر برای سیستم‌عامل اندروید پوشیدنی منتشر شده است. هم اکنون سیستم‌عامل مورد بحث، ۱۵ درصد سهم بازار ساعت‌های هوشمند را در اختیار دارد که چندان زیاد بنظر نمی‌رسد. بنابراین می‌توان گفت ارائه‌ی یکی از بهترین اپلیکیشن‌های شخص ثالث مدیریت ایمیل توسط مایکروسافت، یک اتفاق بسیار خوب است؛ بخصوص برای کسانی که سعی دارند بدون نیاز به استفاده از گوشی‌های هوشمندشان حداکثر کارایی را از ساعت‌های هوشمند اندرویدی خود ببرند.

 منبع: زومیت |نویسنده: حمید بازرگان 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا