لایکان پاورباکس

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – در گذشته، ژنراتورهای دیزلی یکی از گزینه های تولید نیرو بودند اما این ژنراتورها سرو صدای زیادی داشته و چندان نیز دوستدار محیط زیست نبودند. با پیشرفت فناوری و افزایش محبوبیت منابع انرژی تجدیدپذیر شرایط در حال تغییر است و ژنراتور قابل شارژ خورشیدی لایکان پاورباکس محصول شرکت رنوجی می …

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – در گذشته، ژنراتورهای دیزلی یکی از گزینه های تولید نیرو بودند اما این ژنراتورها سرو صدای زیادی داشته و چندان نیز دوستدار محیط زیست نبودند. با پیشرفت فناوری و افزایش محبوبیت منابع انرژی تجدیدپذیر شرایط در حال تغییر است و ژنراتور قابل شارژ خورشیدی لایکان پاورباکس محصول شرکت رنوجی می تواند نیروی مورد نیاز کاربر در خانه و یا هر جای دیگری را تامین کند.
1
ژنراتور لایکان پاورباکس نه تنها گزینه ای قابل حمل است، بلکه محصولی مقرون به صرفه‌تر نسبت به گزینه هایی مانند باتری خانگی تسلا محسوب می شود. اگرچه این ژنراتور خورشیدی نمی تواند نیروی مورد نیاز کل خانه شما را تامین کند اما به خوبی نیروی لوازم ضروری را در زمان نیاز تامین می کند. ژنراتورهای قابل حمل چیز جدیدی نیستند اما لایکان پاورباکس نخستین ژنراتور خورشیدی جهان با باتری قابل تعویض است. این محصول به باتری لیتیوم آهن فسفات مجهز است که گفته می شود یکی از قابل اطمینان‌ترین و پاک ترین باتری ها در جهان است.
2
لایکان پاورباکس برای شارژ باتری خود می تواند بی نیاز از اتصال به شبکه برق سراسری این کار را با انرژی خورشیدی انجام دهد. البته برای خرید پنل های خورشیدی باید بیشتر هزینه کنید زیرا کیت استاندارد این ژنراتور فاقد پنل های خورشیدی است. با استفاده از پنل های خورشیدی، لایکان پاورباکس طی سه ساعت به طور کامل شارژ می شود و البته امکان اتصال به شبکه برق سراسری نیز وجود دارد. این ژنراتور خورشیدی ۲۷ کیلوگرم وزن دارد و به چرخ هایی مقاوم و دسته ای جمع شونده مجهز است.
3
امروزه زندگی بدون برق غیرممکن به نظر می رسد و حتی اگر توانایی انجام این کار را داشته باشیم ابزارک هایی مانند دستگاه های ناوبری و گوشی های هوشمند این امکان را باقی نمی گذارند. لایکان پاورباکس دارای درگاه های USB، سوکت های AC/DC، خروجی ۱۲ ولت DC و سوکت شارژر خودرویی۱۲ ولت است. یک نمایشگر LCD نیز شما را از وضعیت این ژنراتور آگاه می سازد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا