نظر علی دایی درباره پیروزی پرسپولیس در دربی

موبنا – علی دایی درباره دربی گفت: زیباترین دربی دهه اخیر باعث خوشحالی من و هواداران عزیز پرسپولیس شد. سرمربی پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: قبل از بازی هم گفته بودم با احترام به استقلال، پرسپولیس شرایط بهتری دارد و خدا را شکر برد شیرینی به دست آمد و این برد را به همه پرسپولیسی‌های عزیز …

موبنا – علی دایی درباره دربی گفت: زیباترین دربی دهه اخیر باعث خوشحالی من و هواداران عزیز پرسپولیس شد.

سرمربی پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: قبل از بازی هم گفته بودم با احترام به استقلال، پرسپولیس شرایط بهتری دارد و خدا را شکر برد شیرینی به دست آمد و این برد را به همه پرسپولیسی‌های عزیز تبریک می گویم و امیدوارم با قهرمانی این تیم، موفقیت‌ها کامل شود.
وی در مورد اینکه بهترین بازیکن میدان چه کسی بود گفت: در تیم استقلال رحمتی خوب بود ولی در مجموع دو تیم به نظرم طارمی هرکاری خواست مقابل حریف انجام داد و ستاره بی چون و چرای میدان بود. اگر چه در تیم پرسپولیس به نظرم همه خوب بودند. خونسردی طارمی و اعتماد به نفس بالای او در کنار قدرت دریبلینگ و تکنیک و سرعت بالایش باعث شده بود تا اصلاً جو دربی روی او تأثیر منفی نگذارد.

سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص اینکه شاگردان کشف شده توسط او مثل عالیشاه و طارمی و نوراللهی نفرات تعیین کننده دربی بودند گفت: همه بچه‌ها خوب بودند. من اگر روزی در پرسپولیس قدمی برای این تیم و هواداران برداشته باشم وظیفه‌ام بوده و کسی نباید از این موفقیت سهم خواهی کند. این برد متعلق به همه پرسپولیسی‌هاست.

دایی در پایان تصریح کرد: زیباترین دربی دهه اخیر باعث خوشحالی من و هواداران عزیز پرسپولیس شد. امیدوارم روند موفقیت‌های این تیم ادامه داشته باشد.

 منبع:قدس آنلاین  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا