جشنواره وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی بانکی برگزار می شود

دکتر حمید ضیایی پرور مسئول ستاد اجرایی این جشنواره با اعلام این خبر افزود: ستاد اجرایی جشنواره مذکور در بانک مسکن مستقر بوده و فرآیندهای اجرایی جشنواره با نظارت روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد و پیگیری امور جشنواره در راستای ترویج روابط عمومی الکترونیک در بانک ها درچارچوب اهداف تعیین …

دکتر حمید ضیایی پرور مسئول ستاد اجرایی این جشنواره با اعلام این خبر افزود: ستاد اجرایی جشنواره مذکور در بانک مسکن مستقر بوده و فرآیندهای اجرایی جشنواره با نظارت روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد و پیگیری امور جشنواره در راستای ترویج روابط عمومی الکترونیک در بانک ها درچارچوب اهداف تعیین شده دنبال می شود .
ضیایی پرور مهمترین هدف این جشنواره را تبیین اهمیت و کارکردهای وبلاگ نویسی و شبکه های اجتماعی در حوزه بانکی در ایران و ارایه و معرفی وبلاگ های برتر و نمونه از نظر استانداردهای فنی و محتوایی در حوزه بانکی در ایران اعلام کرد .
تولید محتوای تخصصی مرتبط در فضای مجازی و بالابردن مهارت های دیجیتالی کارکنان بانکی در جهت رسیدن به اهداف روابط عمومی الکترونیک از دیگر اهداف این جشنواره است .
به گفته ضیایی پرور، بخش های مختلف جشنواره شامل :بانکی، اقتصادی، مدیریت، روابط عمومی ، بازاریابی و بانکداری الکترونیک می باشد و در هر یک از بخش های مذکور به شخص برگزیده و جمعا ۱۲ برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد .
وی در مورد شرایط شرکت در جشنواره گفت : تمامی وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی که توسط کارکنان بانک ها به صورت فردی یا گروهی نوشته شده و در آنها به مسایل و موضوعات ذکر شده پرداخته شده باشد می توانند در این جشنواره شرکت کنند.
وی در مورد نحوه شرکت در جشنواره گفت : علاقمندان می توانند جهت شرکت در جشنواره به آدرس www.bank-maskan.ir مراجعه و ثبت نام نمایند. تا کنون صدها نفر در این جشنواره شرکت کرده اند و تا ۱۵ اردیبهشت ماه فرصت برای ثبت نام داوطلبان وجود دارد. تاریخ برگزاری اختتامیه و اهدای جوایز در هفته ارتباطات خواهد بود.
به گفته وی دو دوره جشنواره وبلاگهای بانکی ایران در فاصله سالهای ۸۷ تا ۸۹ در ایران برگزار شد که با استقبال خوب بانکی ها مواجه شد. اینک با توجه به گسترش فضای تولید محتوای دیجیتال بخش رسانه های اجتماعی نیز به این جشنواره اضافه شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا