اپل ۱۰۰ میلیون نمایشگر OLED از سامسونگ خرید

موبنا، میثم لطفی – در حالی که از مدت‌ها قبل گفته شده بود اپل قصد دارد نسل بعدی گوشی‌های آیفون را به نمایشگرهای OLED مجهز کند، همکاری آن با شرکت سامسونگ می‌تواند مزایای فراوانی را برای کاربران به همراه داشته باشد. نکته مهم این است که اپل این نمایشگرها را با چه اندازه‌ای سفارش داده …

موبنا، میثم لطفی – در حالی که از مدت‌ها قبل گفته شده بود اپل قصد دارد نسل بعدی گوشی‌های آیفون را به نمایشگرهای OLED مجهز کند، همکاری آن با شرکت سامسونگ می‌تواند مزایای فراوانی را برای کاربران به همراه داشته باشد.

نکته مهم این است که اپل این نمایشگرها را با چه اندازه‌ای سفارش داده است و البته فناوری یاد شده را با چه کیفیتی دریافت می‌کند. منابع آگاه اعلام کردند نخستین گوشی هوشمندی که این نمایشگرها را در اختیار خواهد گرفت آیفون ۷s نام دارد.

apple oled (1)

همچنین گفته شد اپل از شرکت سامسونگ خواسته است ۱۰۰ میلیون قطعه نمایشگر ۵.۵ اینچی AMOLED تولید کند که پیش‌بینی می‌شود این نمایشگرها در مدل بزرگتر آیفون ۷s Plus مورد استفاده قرار بگیرند.

هنوز به درستی مشخص نیست نمایشگر ۴.۷ اینچی که اپل برای مدل کوچک‌تر آیفون مورد استفاده قرار می‌دهد چه کیفیتی دارد و کدام یک از شرکت‌ها آن را تولید خواهند کرد. سامسونگ قصد دارد در کارخانه Asan خود تولید این نمایشگرها را هم در اختیار بگیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا