دانلود بازی استراتژیک انلاین اندروید! – Iron Desert – Fire Storm 2.8.1

Iron Desert یک بازی استراتژیک آنلاین بسیار زیبا و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی MY.COM برای اندروید است که مدت ها قبل به صورت کاملا رایگان در پلی استور عرضه گردید و در مدت زمانی بسیار کم توانست میلیون ها بازیکن را به سمت خودش بکشاند! در این بازی یک پایگاه نظامی با انواع توپخانه …

Iron Desert یک بازی استراتژیک آنلاین بسیار زیبا و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی MY.COM برای اندروید است که مدت ها قبل به صورت کاملا رایگان در پلی استور عرضه گردید و در مدت زمانی بسیار کم توانست میلیون ها بازیکن را به سمت خودش بکشاند! در این بازی یک پایگاه نظامی با انواع توپخانه ها و سلاح های مختلف در اختیارتان قرار میگیرد که می بایستی با کمک ان ها به پایگاه های دیگر کاربران سراسر جهان حمله کنید و ان ها را شکست دهید البته باید دیوار دفاعی خودتان را نیز قدرتمند سازید و جلوی حملات ان ها بایستید و حملات را یکی پس از دیگری خنثی سازید. اگر به بازی های جنگ مدرن علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین بازی های استراتژی را تجربه کنید به هیچ وجه بازی فوق العاده زیبا و کم حجم Iron Desert را از دست ندهید.

Iron Desert


برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Iron Desert اندروید :
* انواع سلاح ها و تجهیزات برای استفاده در نبرد
* جنگ در برابر دیگر بازیکنان سراسر جهان و انلاین
* جنگ در برابر کاربران برای انتخاب بهترین فرمانده
* انواع پاداش ها و دستاوردهای مختلف برای بازیکنان
* طراحی شده به صورت اچ دی با صداگذاری مهیج
* بهینه شده برای تبلت ها و گوشی های اندرویدی

بازی Iron Desert هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ است که ما در موبنا به درخواست کاربران ان را معرفی و به صورت کاملا رایگان در اختیار شما کاربران همیشگی قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که: بازی Iron Desert آنلاین است و برای اجرا حتما اینترنت مورد نیاز است.

تغییرات نسخه ی v2.8.1:
* اضافه شدن ویژگی های جدید
* رفع مشکلات و بهبود گرافیک

دانلود بازی Iron Desert

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا