آخرین مهلت تخریب طبقه هفتم علاءالدین

موبنا – رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران،گفت: مالک پاساژ علاء الدین تا ۱۰ اردیبهشت فرصت دارد تا طبقه هفتم این بنا را تخریب کند و در غیر این صورت پاساژ کاملاً تعطیل خواهد شد. اقبال شاکری اظهار کرد:‌ طبق حکم دادستانی، مالک پاساژ علاءالدین ۴ ماه فرصت داشته که تخریب طبقه هفتم را انجام …

موبنا – رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران،گفت: مالک پاساژ علاء الدین تا ۱۰ اردیبهشت فرصت دارد تا طبقه هفتم این بنا را تخریب کند و در غیر این صورت پاساژ کاملاً تعطیل خواهد شد.

اقبال شاکری اظهار کرد:‌ طبق حکم دادستانی، مالک پاساژ علاءالدین ۴ ماه فرصت داشته که تخریب طبقه هفتم را انجام دهد.

وی تصریح کرد: ‌۱۰ اردیبهشت فرصت مالک به اتمام خواهد رسید و در صورتی که تا زمان اشاره شده تخریب کامل صورت نگیرد، اتفاقات دیگری برای پاساژ صورت خواهد گرفت.

شاکری بیان کرد: تا کنون ۸ درصد از تخریب طبقه هفتم پاساژ انجام شده است ضمن اینکه ناظر این کار شهردار منطقه ۱۱ است که گزارشاتی با همکاری کلانتری به دادستانی ارسال می‌کند.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران تصریح کرد: با نظام مهندسی و مشاور طرح ساختمان در تماس هستیم که اگر قرار شد تخریب از سوی شهرداری انجام شود زیر نظر شرکت مهندسی ناظر انجام گیرد و مالک تا ۱۰ اردیبهشت ماه باید حکم را انجام دهد و در صورتیکه این کار صورت نگیرد دادستانی وارد کار خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:‌ این زمان به هیچ وجه قابل تمدید نیست و در صورتی که تخریب طبقه اضافی صورت نگیرد کل پاساژ تعطیل و مالک باید خسارت ناظر را به سایر افراد پرداخت کند.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا