سیل جان ۵ نفر را گرفت

موبنا – مرتضی سلیمی با اشاره به فوت ۵ نفر به دلیل وقوع سیل در کشور گفت: امدادرسانی در استان‌های خوزستان،‌لرستان، ایلام و فارس همچنان ادامه دارد. قائم مقام سازمان امداد و نجات در مورد وقوع و آب‌گرفتگی استان‌های کشور اظهار داشت: استان‌های لرستان، ایلام،‌کرمانشاه، فارس، خوزستان، چهارمحال، همدان، اصفهان، خراسان شمالی و رضوی، کردستان، …

موبنا – مرتضی سلیمی با اشاره به فوت ۵ نفر به دلیل وقوع سیل در کشور گفت: امدادرسانی در استان‌های خوزستان،‌لرستان، ایلام و فارس همچنان ادامه دارد.

قائم مقام سازمان امداد و نجات در مورد وقوع و آب‌گرفتگی استان‌های کشور اظهار داشت: استان‌های لرستان، ایلام،‌کرمانشاه، فارس، خوزستان، چهارمحال، همدان، اصفهان، خراسان شمالی و رضوی، کردستان، البرز، یزد و آذربایجان شرقی از ۲۴ فروردین تا کنون متأثر از سیل و آب‌گرفتگی شده که بیش از ۸ هزار نفر در این رابطه توسط نیروهای هلال‌احمر امدادرسانی شده‌اند.

وی از اسکان اضطراری بیش از ۴ هزار حادثه‌دیده از طریق برپایی چادرهای امدادی خبر داد و گفت: حدود ۲۰ نفر نیز از خطر مرگ نجات یافته و ۶ حادثه‌دیده نیز به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

قائم مقام سازمان امداد و نجات با اشاره به مفقود شدن یک نفر در رودخانه گدارخوش مهران گفت: ‌۵ حادثه‌دیده نیز متأسفانه جان خود را از دست داده که ۴ نفر آنها در دهلران و یک نفر در ایلام جان خود را از دست داده است.

نوشته های مشابه

سلیمی از رهاسازی حدود ۴۰ دستگاه خودرو از مسیر سیلاب خبر داد و گفت: ۳۵۰ واحد مسکونی نیز از آب تخلیه شده و حدود ۴۰۰ کیلوگرم اقلام امدادی طی ۴ سورتی پرواز انتقال داده شده است.

به گفته وی امدادرسانی در استان‌های خوزستان،‌لرستان، ایلام و فارس همچنان ادامه دارد.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا