Galaxy S III سامسونگ منفجر شد

موبنا، میثم لطفی – پسربچه‌ای که صاحب این گوشی هوشمند بود، در زمان انفجار این گوشی هوشمند در تخت‌خواب به سر می‌برد. این حادثه در هنگام شروع یک آتش کوچک روی ورقه‌های کاغذ ایجاد کرد و سپس شعله‌های آتش به تشکی که پسربچه روی آن خوابیده بود انتقال یافت. در این حادثه گوشی هوشمند Galaxy …

موبنا، میثم لطفی – پسربچه‌ای که صاحب این گوشی هوشمند بود، در زمان انفجار این گوشی هوشمند در تخت‌خواب به سر می‌برد. این حادثه در هنگام شروع یک آتش کوچک روی ورقه‌های کاغذ ایجاد کرد و سپس شعله‌های آتش به تشکی که پسربچه روی آن خوابیده بود انتقال یافت.

در این حادثه گوشی هوشمند Galaxy S III به طور کامل از بین رفت. والدین این پسربچه قصد ندارند با شرکت بیمه یا سامسونگ در این خصوص صحبت کند، زیرا معتقدند که این تلاش بیهوده است و چون گوشی قدیمی بوده، نتیجه‌ای برای آنها نخواهد داشت.

galaxy s iii (1)

مادر این پسربچه توضیح داد که فرزندش پیش از هشدارهای سیستم هوشمند اتفاع حریق بیدار شد و از اتفاق بیرون رفت. او ادامه داد که خانواده‌اش از قبل آموزش‌های لازم برای مواجه با حریق را دیده‌اند، در غیر این صورت پسرش آسیب‌های جدی می‌دید.

در بسیاری از این موارد شارژر عامل اصلی انفجار گوشی هوشمند محسوب می‌شود و به خصوص وقتی گوشی هوشمند قدیمی باشد، احتمال این اتفاق افزایش میابد. به هر حال، سامسونگ هیچ گونه عکس العملی در مقابل این اتفاق نشان نداده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا