آغاز سرمایه‌گذاری‌های Sprint برای توسعه شبکه ۵G

موبنا، میثم لطفی – «جِی بلوم» مدیر برنامه‌ریزی‌های شبکه‌ای Sprint اعلام کرد این شرکت چهارمین مرکز مخابراتی در آمریکا محسوب می‌شود که روی پنجمین نسل شبکه‌های مخابراتی سرمایه‌گذاری می‌کند تا سرویس‌های ۵G را در اختیار کاربران قرار دهد. او گفت: «ما به دنبال راه‌اندازی شبکه ۵G هستیم». او طی یک مصاحبه اختصاصی اظهار داشت Sprint …

موبنا، میثم لطفی – «جِی بلوم» مدیر برنامه‌ریزی‌های شبکه‌ای Sprint اعلام کرد این شرکت چهارمین مرکز مخابراتی در آمریکا محسوب می‌شود که روی پنجمین نسل شبکه‌های مخابراتی سرمایه‌گذاری می‌کند تا سرویس‌های ۵G را در اختیار کاربران قرار دهد.

او گفت: «ما به دنبال راه‌اندازی شبکه ۵G هستیم». او طی یک مصاحبه اختصاصی اظهار داشت Sprint پتانسیل فراوانی دارد تا بتواند شبکه مخابراتی کنونی خود را ارتقا دهد و نیاز مردم را برطرف کند. ولی به صورت همزمان سرمایه‌گذاری روی نسل بعدی خدمات مخابراتی هم آغاز شده است.

5g (2)

این شرکت مخابراتی اعلام کرد پتانسیل فراوان برای توسعه شبکه‌های مخابراتی و ارایه خدمات ۵G وجود دارد و در حال حاضر سالان ۸۵ درصد ترافیک شبکه اینترنت بی‌سیم آنها افزایش میابد.

در سال ۲۰۲۰ میلادی حجم داده‌های رد و بدل شده در شبکه اینترنت بی‌سیم شرکت مخابراتی Sprint نسبت به سال ۲۰۱۶ تا ۳۰۰ درصد افزایش میابد که به گفته بلوم، نیمی از این ترافیک به تصاویر ویدیویی اختصاص دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا