استند شارژ دوداک (+عکس)

موبنا، رکسانا دانیالی – استند شارژ دوداک را می توان یکی از بهترین استند های موجود به حساب آورد. با کمک این دستگاه می توانید ساعت اپل، آیفون، آیپد، دستگاه های اندرویدی خود و یا حتی دستگاه هایی که به پورت یو اس بی-سی متصل می شوند را شارژ مجدد کنید. در قسمت هلالی داخلی …

موبنا، رکسانا دانیالی – استند شارژ دوداک را می توان یکی از بهترین استند های موجود به حساب آورد. با کمک این دستگاه می توانید ساعت اپل، آیفون، آیپد، دستگاه های اندرویدی خود و یا حتی دستگاه هایی که به پورت یو اس بی-سی متصل می شوند را شارژ مجدد کنید. در قسمت هلالی داخلی این دستگاه نیز چراغ ال ای دی قرار گرفته است که سه سطح از روشنایی را به انتخاب شما ممکن می سازد.

دوداک همان طور که گفته شد ابزاری چند کاره بوده که از طراحی خوبی در ساخت خود بهره مند است. ابعاد دوداک ۲۳۲.۲ در ۲۰۰ در ۱۷۳ میلی متر است و ظاهری صیقلی و در عین حال مدرن دارد. پوشش آلومینیومی این استند، حس منحصر به فردی را به مخاطب القا می کند و عرضه آن در سه رنگ متفاوت این امکان را به شما می دهد تا بیشترین همخوانی دوداک را با رنگ دستگاه های هوشمند خود ایجاد کنید. این سه رنگ رز گلد، طلایی و نقره ای خواهند بود. پورت های متعدد نیز امکان شارژ تقریبا هر دستگاهی را فراهم آورده است. البته جایگاه شارژ ساعت اپل قابل جداسازی از دستگاه و شارژ از طریق های دیگر است.

این مجموعه زیبا و کاربردی به ارزش ۷۹ دلار قابل خریداری است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا