تمایل مشتریان به خرید گوشی های زیر یک میلیون تومانی

موبنا، لیلا محمدنظامی – “داوود طزری” یکی از فعالان بازار دراین باره می گوید: بیشتر خریداران در بازار موبایل به دنبال گوشی‌هایی با قیمتی بین ۷۰۰ هزار تا یک میلیون تومانی هستند. وی با اشاره به اینکه گرایش مردم به استفاده از گوشی‌های هوشمند طی سال‌های اخیر افزایش قابل توجهی پیدا کرده، می گوید: با …

موبنا، لیلا محمدنظامی – “داوود طزری” یکی از فعالان بازار دراین باره می گوید: بیشتر خریداران در بازار موبایل به دنبال گوشی‌هایی با قیمتی بین ۷۰۰ هزار تا یک میلیون تومانی هستند.
موبایل
وی با اشاره به اینکه گرایش مردم به استفاده از گوشی‌های هوشمند طی سال‌های اخیر افزایش قابل توجهی پیدا کرده، می گوید: با این شرایط دیگر علاقه‌مندی مردم به خرید گوشی‌های ساده‌تری که گاهی قیمت‌های مناسبی هم دارند، کمتر شده و به نظر می‌رسد اکثر افراد به دنبال تهیه اسمارت‌فون‌ها هستند.
ویندوز 10 موبایل
برهمین اساس سایر فروشندگان موبایل براین باورند که در حال حاضر اکثر مردم به دنبال گوشی‌هایی هستند که قیمت آنها کمتر از یک میلیون تومان باشد.
مشترک موبایل
بر اساس اظهارات کارشناسان این حوزه، خرید گوشی‌هایی با ظاهر مناسب و قیمت نازل از مهم‌ترین اولویت‌های مشتریان بازار موبایل به شمار می‌رود که این مساله ایجاب می‌کند رقابت بیشتری در این عرصه میان تولید‌کنندگان گوشی‌های تلفن همراه وجود داشته باشد.
مشترک موبایل

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا