برایل؛ لوکس از میلان (+عکس)

موبنا – برای معرفی یک برند لوکس از دنیای ساعت و البته جواهرات راهی کشور مد ایتالیا خواهیم شد. امروز با یکی از برترین های میلان سر و کار داریم که در دنیای مد کاملا شناخته شده است. برایل را نمی شود صرفا یک تولیدکننده ساعت دانست زیرا امروز انواع جواهرات و تجهیزات جانبی را …

موبنا – برای معرفی یک برند لوکس از دنیای ساعت و البته جواهرات راهی کشور مد ایتالیا خواهیم شد. امروز با یکی از برترین های میلان سر و کار داریم که در دنیای مد کاملا شناخته شده است. برایل را نمی شود صرفا یک تولیدکننده ساعت دانست زیرا امروز انواع جواهرات و تجهیزات جانبی را در دامنه محصولات خود دارد.

این برند کار خود را از سال ۱۹۳۹ در میلان آغاز کرد. در سال ۱۹۴۲ اولین ساعت مچی با برند برایل تولید شد. پس از آن توجه ویژه ای به تولید ساعت های زنگ دار داشت. در سال ۱۹۵۶ صاحبان برند تعدادی از محصولات خود را در یک برنامه تبلیغی از برج ایفل به پایین رها کردند تا تفاوت ها و مقاومت تولیدات خود را به نمایش بگذارند. در دهه ۹۰ خط تولید ساعت های مچی این برند با تنوع زیادی دور تازه ای از فعالیت را آغاز کرد. در این زمان ستاره های سینمایی مانند مونیکا بلوچی، جسیکا آلبا و چارلیز ترون به عنوان مدل های برایل به تبلیغ محصولات پرداختند.

در سال ۲۰۰۱ خط تولید جواهرات استیل برایل فعالیت خود را آغاز کرد. در قسمت ساعت، موتور برخی از محصولات برایل از معتبرترین ساعت سازان سوئیس تامین می شود و از این رو این ساعت ها ماهیتی ایتالیایی- سوئیسی دارند.

 منبع: پول نیوز | نویسنده: مازیار دانیالی 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا