پاسخ ۲۴ ساعته تلگرام به درخواست وزارت ارتباطات

موبنا، لیلا محمدنظامی – “محمود واعظی” در این باره گفت: در این زمینه این هماهنگی را با تلگرام به وجود آورده‌ایم و از سوی دیگر این شبکه اجتماعی نیز در ارتباط با حذف مسائل غیراخلاقی و مستهجن که ممکن است در این شبکه مبادله شود، با ما همکاری می‌کند. واعظی با اشاره به اینکه طی …

موبنا، لیلا محمدنظامی – “محمود واعظی” در این باره گفت: در این زمینه این هماهنگی را با تلگرام به وجود آورده‌ایم و از سوی دیگر این شبکه اجتماعی نیز در ارتباط با حذف مسائل غیراخلاقی و مستهجن که ممکن است در این شبکه مبادله شود، با ما همکاری می‌کند.
واعظی با اشاره به اینکه طی چند هفته اخیر تعداد بسیاری از کانال‌های غیراخلاقی در شبکه تلگرام مسدود شده است، گفت: آنچه که تلگرام برای ما فرستاده است لیست بسیار بلندی بود و تعداد آن را نمی‌دانیم، اما آنچه مسلم است اینکه بعد از درخواست وزارت ارتباطات برای مسدودسازی کانال‌های غیراخلاقی، تلگرام ظرف ۲۴ ساعت این کانال‌ها را مسدود می‌کند.
وی تاکید کرد: تلگرام نماینده‌ای در ایران ندارد و اگر هم دارد من در جریان نیستم، اما آنچه که ما با این شبکه ارتباط داریم، از طریق ایمیل بوده و ما درخواستمان را به این شبکه از این طریق اعلام می‌کنیم و آنها کانال‌های مدنظر را حذف و مسدود می‌کنند.
تلگرام
وزیر ارتباطات در مورد نظارت بر شبکه‌های اجتماعی داخلی نیز تاکید کرد: این وزارتخانه هیچ گونه محدودیتی برای فعالیت شبکه‌های اجتماعی داخلی به وجود نیاورده است و شبکه‌هایی که بر اساس قوانین و مقررات کشور فعالیت می‌کنند، مشکلی در ادامه فعالیت ندارند و ما از آنها حمایت می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا