کار کردن در سردخانه بیمارستان‌ها، جریمه رانندگی در تایلند

موبنا – در این برنامه دولت تایلند آمده است: رانندگانی که در حالت مستی رانندگی کرده یا مکررا قوانین راهنمایی و رانندگی را نقض می‌کنند به عنوان جریمه برای کار به سردخانه بیمارستان‌ها فرستاده می‌شوند. تایلند دومین کشور در جهان است که بالاترین نرخ مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی را داراست. بررسی‌های انجام …

موبنا – در این برنامه دولت تایلند آمده است: رانندگانی که در حالت مستی رانندگی کرده یا مکررا قوانین راهنمایی و رانندگی را نقض می‌کنند به عنوان جریمه برای کار به سردخانه بیمارستان‌ها فرستاده می‌شوند.

تایلند دومین کشور در جهان است که بالاترین نرخ مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی را داراست. بررسی‌های انجام شده در این کشور نشان می‌دهد در طول تعطیلات سال نو هزاران تایلندی با موتورسیکلت و بدون استفاده از کلاه ایمنی از شهرهای بزرگ خود را به روستاهای محل زندگی‌شان می‌رسانند.

دولت تایلند با توجه به بالا بودن آمار تلفات رانندگی اوایل سال جاری (۲۰۱۶) اعلام کرد خودروی رانندگان مست در طول تعطیلات توقیف می‌شود.

همچنین هفته گذشته تصویب شد تا این افراد به عنوان تنبیه به سردخانه بیمارستان‌ها فرستاده شوند.

مقامات تایلندی معتقدند این برنامه راهکاری است که متخلفان را قانع کند تا به قوانین راهنمایی و رانندگی دقت بیشتری داشته باشند.

 منبع: ایلنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا