تلاش برای یافتن جسد جوان فداکار شوشی به ۵ روز رسید+عکس

موبنا – چند روزی از غرق شدن جوان ناکام شوشی در کرخه می‌گذرد؛ جوانی که جان خود را برای نجات دختر نوجوانی که در حال غرق شدن بود از دست داد. علی دیناروند، نام قهرمان این روزهای شهرستان شوش است که بعد از گذشت پنج روز از غرق شدن، هنوز جسد وی پیدا نشده است. …

موبنا – چند روزی از غرق شدن جوان ناکام شوشی در کرخه می‌گذرد؛ جوانی که جان خود را برای نجات دختر نوجوانی که در حال غرق شدن بود از دست داد.

علی دیناروند، نام قهرمان این روزهای شهرستان شوش است که بعد از گذشت پنج روز از غرق شدن، هنوز جسد وی پیدا نشده است.

شوشی‌ها در سوگ از دست دادن این جوان ۲۱ ساله، در ساحل کرخه زانوی غم بغل گرفته و بی‌صبرانه چشم انتظار پیدا شدن پیکر قهرمان شهرشان هستند.

*بسیج همگانی برای پیدا کردن جنازه

برخی منابع آگاه از بسته شدن آب این رودخانه برای تسهیل پیدا شدن این جنازه خبر می‌دهند؛ همچنین خبرها حاکی از ورود غواصانی از استان ایلام و شهرستان‌های همجوار شوش به رودخانه کرخه است.

مدیرعامل سد کرخه و اغلب مسئولان شهرستان در همراهی برای پیدا کردن جنازه پاک این جوان فداکار و شجاع با حضور در محل غرق شدن، پیگیری و اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

برخی قایق‌سواران شوشی نیز در طی روزهای گذشته تا به امروز در حال تلاش برای جست‌وجوی پیکر این جوان ناکام هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، جمعی از جوانان شوشی که روز جمعه برای تفریح به حوالی پل ناجیان کرخه رفته بودند، زمانی که با حادثه غرق شدن یک دختر نوجوان مواجه شدند، اقدام به نجات این دختر مهمان اهوازی کردند که در این میان نقش اول این حادثه، علی دیناروند، در کرخه غرق شد.

 منبع:فارس  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا