دانلود بهترین برنامه نقاشی اندروید! – Autodesk SketchBook 3.6.0

Autodesk SketchBook اپلیکیشن عالی کشیدن نقاشی های بی نظیر از استودیوی معروف آتودسک طراح نرم افزارهای معروفی چون آتوکد برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه در گوگل پلی عرضه شده است و قصد معرفی نسخه ی پرداخت شده و فول ان را داریم! این نرم افزار عالی که …

Autodesk SketchBook اپلیکیشن عالی کشیدن نقاشی های بی نظیر از استودیوی معروف آتودسک طراح نرم افزارهای معروفی چون آتوکد برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه در گوگل پلی عرضه شده است و قصد معرفی نسخه ی پرداخت شده و فول ان را داریم! این نرم افزار عالی که برای PC هم عرضه شده است به شما این امکان را می دهد که در محیطی واقعا حرفه ای عکس های هنری فوق العاده زیبایی را طراحی نمایید. این نرم افزار در اصل برای پیاده سازی ایده های شما طراحی شده است و با دارا بودن ابزارهای منحصر به فرد بدون شک بهترین اپلیکیشن اندرویدی برای پیاده کردن ایده ها و طرح های شماست. انواع ابزارهای حرفه ای رسم خطوط، سایه زنی، طراحی های اولیه، براش های پیشرفته با کیفیت های بالا، حاشیه نویسی بر روی طرح به منظور یادآوری نکات در ادامه طراحی و قابلیت حذف آن ها به راحتی، سازگاری با برنامه فتوشاپ و غیره همگی از ویژگی های این اپلیکیشن قدرتمند است.

Autodesk SketchBook


برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Autodesk SketchBook اندروید:
* در اختیار قرار دادن انواع ابزارهای حرفه ای برای استفاده
* زوم تا ۲۵۰۰ درصد برای داشتن نظارت کامل برروی طرح ها
* حاشیه نویسی بر روی طرح به منظور یادآوری نکات در ادامه طراحی
* کتابخانه ی کاملی از قلم به همراه ۱۰۰ حالت پیشفرض برای انتخاب
* کتابخانه رنگ، تقارن دینامیک، پشتیبانی کامل از مولتی تاچ و ده ها قابلیت دیگر

اپلیکیشن Autodesk SketchBook هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۰ از ۵.۰ است که ما در موبنا جدیدترین و اخرین ورژن ان را به درخواست کاربران به رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و بدون شک مورد پسند شما واقع خواهد شد.

توجه داشته باشید که: اپلیکیشن Autodesk SketchBook به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است اما کامل نیست و برای کامل شدنش باید ۳.۹۹ دلار پرداخت کنید که ما کار پرداخت را انجام داده ایم و هم اکنون نسخه فول در اختیار  شماست!

تغییرات نسخه ی v3.6.0:
*  اضافه شدن ده ها ویژگی جدید + رفع باگ ها و مشکلات دیگر

دانلود نرم افزار Autodesk SketchBook

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا