ابزار ارتباطی ویژه فیسبوک برای سازمان‌ها

موبنا – به گزارش وبسایت hothardware این شبکه اجتماعی بزرگ هم‌اکنون ابزارهای مختلفی را به سازمان‌ها ارایه می‌دهد، ولی بر اساس آخرین گزارش‌های منتشر شده قرار است فیسبوک در کنفرانس توسعه‌دهندگان F8 که هفته آینده برگزار می‌شود روبوت‌های مخصوص گفت‌وگوهای اینترنتی یا Chatbot خود را به همراه راهکارهای Live Chat برای سازمان‌ها عرضه کند. زمانی …

موبنا – به گزارش وبسایت hothardware این شبکه اجتماعی بزرگ هم‌اکنون ابزارهای مختلفی را به سازمان‌ها ارایه می‌دهد، ولی بر اساس آخرین گزارش‌های منتشر شده قرار است فیسبوک در کنفرانس توسعه‌دهندگان F8 که هفته آینده برگزار می‌شود روبوت‌های مخصوص گفت‌وگوهای اینترنتی یا Chatbot خود را به همراه راهکارهای Live Chat برای سازمان‌ها عرضه کند.
Facebook_Messenger
زمانی که این سرویس‌ها عرضه شود چت‌بات‌ها می‌توانند از طریق ابزار ارتباطی Messenger فیسبوک فعال شوند. این ابزار ارتباطی قدمت چندانی ندارد. دو سال قبل شرکت فیسبوک کاربران خود را مجبور کرد برای انجام گفت‌وگوهای اینترنتی از ابزار Messenger استفاده کنند و با این اتفاق کاربران مجبور بودند اپلیکیشن فیسبوک و Messenger را به صورت همزمان روی دستگاه موبایلی خود نصب کنند.

ولی هم‌اکنون دیده می‌شود که فیسبوک برای این کار دلایل کافی داشته است. به جز آنکه این ابزار می‌تواند به صورت مجزا به‌روزرسانی‌ها را دریافت کند و ارتباط را برای کاربران آسان کند، فیسبوک قصد دارد از طریق پلتفرم Messenger خدمات تخصصی و پیشرفته را در اختیار کاربران سازمانی بگذارد.

 منبع: همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا