این مسواک دلسوز شماست!

موبنا – فراموش کردن مسواک زدن از آن اتفاقاتی نیست که فقط سراغ آدم فضایی‌ها برود! بلکه ممکن است برای همه ما در یک روز نه تنها یک‌بار که چند بار پیش بیاید. برای همین چقدر خوب می‌شد اگر خود مسواک به ما یادآوری می‌کرد که مسواک زدنمان را فراموش نکنیم. پایه مسواک Bobble دقیقا …

موبنا – فراموش کردن مسواک زدن از آن اتفاقاتی نیست که فقط سراغ آدم فضایی‌ها برود! بلکه ممکن است برای همه ما در یک روز نه تنها یک‌بار که چند بار پیش بیاید. برای همین چقدر خوب می‌شد اگر خود مسواک به ما یادآوری می‌کرد که مسواک زدنمان را فراموش نکنیم. پایه مسواک Bobble دقیقا همین کار را انجام می‌دهد. این دستگاه با محاسبه زمان آخرین باری که مسواک از پایه خود درآمده به شما اطلاع می‌دهد زمان استفاده از مسواک فرا رسیده است.

شما می‌توانید این بازه زمانی را تنظیم کنید تا به‌طور مثال دو یا سه بار در روز شما را از زمان مسواک زدن مطلع کند. همچنین زمان استاندارد برای زدن مسواک به‌طور میانگین دو دقیقه است که این پایه هوشمند به این زمان هم حساس بوده و اگر در زمانی کمتر از این، مسواک را روی پایه خود قرار دهید، به شما هشدار می‌دهد. تمام این اطلاعات از طریق بلوتوث به گوشی شما نیز منتقل می‌شود.

 منبع: جام جم کلیک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا