تلگرام نماینده‌ای در ایران ندارد

موبنا – در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سالی که اقتصاد مقاومتی اقدام به عمل نامگذاری شده، وزارت ارتباطات نخستین همایش ICT و تحقق اقتصاد مقاومتی را امروز برگزار کرد. محمود واعظی در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته و پس از ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط مقام …

موبنا – در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سالی که اقتصاد مقاومتی اقدام به عمل نامگذاری شده، وزارت ارتباطات نخستین همایش ICT و تحقق اقتصاد مقاومتی را امروز برگزار کرد.

محمود واعظی در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته و پس از ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری ستاد اقتصاد مقاومتی در وزارت ارتباطات تشکیل شد.

وزیر ارتباطات گفت: توجه ویژه به کسب و کار، ایجاد اشتغال، افزایش بودجه تولید محتوا و تحقیق و پژوهش از جمله برنامه‌های وزارت ارتباطات برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

*وعده تازه ایجاد ۷۰ تا ۱۰۰ هزار شغل ICT در سال ۹۵

وی گفت: در این راستا تاکنون ۱۰۴ میلیارد تومان از محل وام وجوه اداره شده وزارت ارتباطات به ۱۰۶ شرکت فناوری ارتباطات تخصیص یافته است و در سال ۹۵ پیش‌بینی می‌کنیم ۷۰ تا ۱۰۰ هزار شغل در حوزه ICT ایجاد شود.

واعظی گفت: همچنین در سال گذشته ۷۰ هزار اپلی‌کیشن (برنامه کاربردی) توسط نیروهای داخلی نوشته شدند.

وزیر ارتباطات در پاسخ به فارس درباره نحوه ارتباط و تعامل مسئولان وزارت ارتباطات و مدیران تلگرام گفت: از طریق ایمیل با آنها مکاتبه می‌کنیم و برای مثال از همین طریق لیست کانال‌های مستهجن برای مسدود شدن را به آنها اعلام کرده‌ایم و آنها پاسخ دادند.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا