خاطره‌های رشیدی از دربی ۶ تایی ها

موبنا – منصور رشیدی درپاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از داربی ۸۲ چیست، گفت: استقلال در روزهای اخیر روند رو به رشدش را از دست داده و در سوی دیگر پرسپولیس در شرایط خوبی است. شاید مصدومان و محرومان استقلال باعث شده‌اند تا این تیم از شرایط خوبش کمی عقب برود. با این‌حال این …

موبنا – منصور رشیدی درپاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از داربی ۸۲ چیست، گفت: استقلال در روزهای اخیر روند رو به رشدش را از دست داده و در سوی دیگر پرسپولیس در شرایط خوبی است. شاید مصدومان و محرومان استقلال باعث شده‌اند تا این تیم از شرایط خوبش کمی عقب برود. با این‌حال این تیم همچنان در لیگ و حذفی مدعی است. در سوی دیگر میدان هم پرسپولیس قرار دارد که شرایطش بهتر از استقلال است و روند خوبی را طی می‌کند. ما دوست داریم استقلال بازی خوبی را انجام دهد و برای رسیدن به این هدف باید این تیم تمرکز داشته باشد. کادرفنی استقلال باید به لحاظ روحی این تیم را تقویت کند و من فکر می‌کنم اگر استقلال پیروز شود، می‌تواند به لیگ برگردد.
وی درپاسخ به این سوال که خاطره خاصی از داربی‌ها دارد یا نه، اظهار کرد: در داربی سال ۵۴ داور یک گل اشتباه به سود پرسپولیس اعلام کرد و آن بازی یک بر یک مساوی شد. من هنوز هم آن صحنه مقابل چشمانم هست که توپ را روی خط گرفتم ولی داور اشتباه کرد و گل اعلام کرد. آن بازی را برده بودیم ولی اشتباه داوری باعث شد مساوی شود. آن زمان مثل الان داربی جنجالی نبود و کسی به داوری به این شکل اعتراض نمی‌کرد.
پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا در آن دوره احتمال خریدن داور وجود داشت یا نه، گفت: بودند کسانی که برای خودشیرینی پیش بالایی‌ها کارهایی می‌کردند ولی نمی‌توانم صد در صد مسئله را تایید یا رد کنم.
او در پاسخ به این سوال که آیا خاطره تلخش از داربی‌ها، بازی ۶-۰ معروف در داربی ۱۲ است، گفت: آن روز ما خیلی بد بودیم. باز الان اگر چیزی بگویم به برخی‌ها بر می‌خورد. همان کسانی که بعد از بازی با خنده می‌گفتند فردا به یک تیم دیگر می‌رویم. حالا می‌خواهند همه چیز را در آن بازی گردن من بیاندازند. ما ۶ گل در آن بازی خوردیم و ۱۶ یا ۲۶ گل دیگر هم می‌شد بخوریم چون خیلی بد بودیم. الان یک عده می‌گویند رشیدی شب قبل از بازی در کلانتری بوده، این درحالی است که آنها دروغ می‌گویند و من برای آنها متاسفم.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا