وسوسه برانکو؛پرسپولیس سوپر تهاجمی

موبنا – همان‌طور که انتظار می‌رفت لیست بلندبالای بازیکنان در آستانه محرومیت پرسپولیس کار دست این تیم داد و باعث شد سرخپوشان برای داربی تلفات بدهند. از جمع نفراتی که برای حضور برابر ملوان فیکس شده بودند، ۵بازیکن با دریافت یک اخطار از بازی روز جمعه محروم می‌شدند که این اتفاق در مورد کمال کامیابی‌نیا …

موبنا – همان‌طور که انتظار می‌رفت لیست بلندبالای بازیکنان در آستانه محرومیت پرسپولیس کار دست این تیم داد و باعث شد سرخپوشان برای داربی تلفات بدهند.
از جمع نفراتی که برای حضور برابر ملوان فیکس شده بودند، ۵بازیکن با دریافت یک اخطار از بازی روز جمعه محروم می‌شدند که این اتفاق در مورد کمال کامیابی‌نیا رخ داد. به این ترتیب هافبک دفاعی پرسپولیس نمی‌تواند تیمش را در بازی آخر هفته برابر استقلال همراهی کند و همین مساله گمانه‌زنی در مورد ترکیب اصلی قرمزها را به اوج رسانده است.
اگر قرار باشد برانکو به تاکتیک کلی تیمش دست نزند، جمعه در غیاب کمال فقط یک گزینه روی میز دارد؛ اینکه مهرداد کفشگری را از ابتدا راهی زمین کند. در غیر این صورت اما، یک راه وسوسه‌کننده و البته پر ریسک و خطر دیگر هم پیش‌روی ایوانکوویچ قرار دارد؛ اینکه مسلمان یا احمدزاده را یک خط عقب ببرد و از حضور علی علیپور در ترکیب اصلی‌اش استفاده کند.
پرسپولیس داربی رفت را با این نفرات شروع کرد: «سوشا مکانی، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، رامین رضاییان، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، محسن مسلمان و مهدی طارمی.» به نظر می‌رسد این‌بار به جای نورمحمدی، ماریچ در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد و البته کفشگری هم جای خالی کمال را پر می‌کند.
در غیر این صورت و اگر قرار به حضور علی علیپور در ارنج اصلی باشد، یکی از تهاجمی‌ترین ترکیب‌های سرخپوشان در تاریخ داربی را خواهیم دید.

 منبع: آی اسپورت 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا