رک پک؛ همان چیزی که لازم دارید! (+عکس)

موبنا، رکسانا دانیالی – رک پک یک جعبه قابل حمل و در عین حال ضد آب است که می تواند برای منظور های متفاوتی علاوه بر جای دهی اشیا کوچک، مورد استفاده قرار گیرد. این جعبه یک شارژر سولار و همچنین چراغ قوه ال ای دی نیز در اختیار شما قرار می دهد. ابعاد جعبه …

موبنا، رکسانا دانیالی – رک پک یک جعبه قابل حمل و در عین حال ضد آب است که می تواند برای منظور های متفاوتی علاوه بر جای دهی اشیا کوچک، مورد استفاده قرار گیرد. این جعبه یک شارژر سولار و همچنین چراغ قوه ال ای دی نیز در اختیار شما قرار می دهد. ابعاد جعبه ۹.۶ در ۵ در ۲.۸ بوده و ۱.۷۵ پوند وزن دارد.

برای دست یابی به ویژگی ضد آب بودن، رک پک از پلی کربنات به همراه روکش سیلیکونی ساخته شده است. در ضمن اگر جعبه کاربردی شما درون آب بیفتد جای نگرانی نیست زیرا به گونه ای ساخته شده است که روی آب شناور می ماند در نتیجه به راحتی می توانید آن را نجات دهید!
فضای داخلی جعبه می تواند گوشی همراه، دوربین و سایر اشیا کوچک اما مهم شما را با امینت کامل در خود جای دهد. پاور بانک رک پک با ۱۲۰۰۰ میلی آمپر خروجی می تواند همزمان دو پورت یو اس بی را پوشش دهد. پنل خورشیدی نیز به صورت جداگانه در دسترس خواهد بود. به علاوه تمام موارد فوق این جعبه با برخورداری از قابلیت SOS که به وسیله آب فعال می شود، می تواند جان شما را در مواقع لزوم نجات دهد!
این جعبه خارق العاده تنها به مبلغ ۱۷۹ دلار قابل خریداری است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا