مرد دو زنه خانواده همسر اولش را به رگبار بست

موبنا – اختلافات شدید بین این مرد و خانواده همسر اولش باعث شد مرد دو زنه با سلاح گرم راهي خانه همسر اولش شده و آنها را به رگبار ببندد. در جريان اين جنايت ۲ نفر كشته و ۳ نفر مجروح شدند.حدود ۱۸‌ماه پيش بود كه صداي شليك گلوله که از خانه‌اي در يكي از …

موبنا – اختلافات شدید بین این مرد و خانواده همسر اولش باعث شد مرد دو زنه با سلاح گرم راهي خانه همسر اولش شده و آنها را به رگبار ببندد.

در جريان اين جنايت ۲ نفر كشته و ۳ نفر مجروح شدند.حدود ۱۸‌ماه پيش بود كه صداي شليك گلوله که از خانه‌اي در يكي از بخش‌هاي شهرستان قلعه‌گنج كرمان به گوش رسيد، همسايه‌ها را شوكه كرد.

آنها وقتي خود را به محل حادثه رساندند با اجساد غرق خون ۵ عضو اين خانواده روبه‌رو شدند و ماجرا را به پليس و اورژانس گزارش كردند.

وقتي مأموران در محل حادثه حاضر شدند ۲ نفر از اعضاي خانواده به‌دليل شدت جراحات جان باخته و ۳ نفر ديگر با انتقال به بيمارستان تحت درمان قرار گرفتند. در تحقيق از مجروحان معلوم شد كه جنايت از سوي داماد خانواده صورت گرفته است؛ مرد جواني كه از مدتي قبل با خانواده همسر اولش دچار اختلافات شديدي شده بود.

تحقيقات پليس نشان مي‌داد كه آن روز اين مرد با همراه داشتن يك قبضه سلاح كمري به سراغ خانواده همسرش رفته و پس از مشاجره با آنها، همسرش را به همراه مادر، برادر و خواهر او و همچنين باجناقش به گلوله بسته و با رها كردن اسلحه در محل حادثه، پا به فرار گذاشته است. در اين حادثه مادرزن و برادر‌زن او جانشان را از دست دادند و ۳ نفر ديگر نيز به‌شدت مجروح شدند.

با اين اطلاعات، دستور بازداشت داماد فراري صادر و تحقيقات براي دستگيري او آغاز شد. مأموران در نخستين اقدام راهي خانه همسر دوم او شدند اما وي در آنجا حضور نداشت. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه اين مرد پس از جنايت، محل زندگي‌اش را ترك كرده و از استان كرمان خارج شده است.

جست‌وجو براي دستگيري مرد جنايتكار ادامه داشت تا اينكه پليس آگاهي كرمان به اطلاعاتي دست يافت كه نشان مي‌داد متهم به استان فارس گريخته است. مأموران با بررسي‌ تمامي سرنخ‌ها متوجه شدند كه قاتل فراري به يكي از بخش‌هاي شهرستان سپيدان گريخته و با استفاده از هويت جعلي، در يك گاوداري مشغول به‌كار شده است.

با اين اطلاعات، تيمي از كارآگاهان با دريافت نيابت قضايي راهي استان فارس شدند و با محاصره محل اختفاي مرد جنايتكار، در يك عمليات ضربتي او را دستگير كردند. اين مرد پس از انتقال به پليس آگاهي كرمان، به جنايت اعتراف كرد و گفت: همه‌‌چيز از زماني شروع شد كه فهميدم همسرم قادر نيست بچه‌دار شود. من عاشق بچه‌ بودم و مي‌خواستم پدر شوم.

براي همين تصميم گرفتم براي دومين بار ازدواج كنم اما پس از ازدواج دوم، با خانواده همسر اولم به‌شدت دچار اختلاف شدم. آنها از اينكه تجديد‌ فراش كرده بودم عصباني بودند.

مي‌گفتند كه بايد از همسر دومم جدا شوم و اين اختلافات تا جايي پيش رفت كه درنهايت از كوره در رفتم و روز حادثه با سلاح گرم، آنها را به رگبار بستم و گريختم. به گفته سرهنگ پرنگ، رئيس پليس قلعه‌گنج، پس از اعترافات متهم، او براي رسيدگي به پرونده‌اش در اختيار مرجع قضايي قرار گرفت.

 منبع:همشهری  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا