گوگل به دنبال خرید یاهو

موبنا، میثم لطفی – بر اساس گزارش جدیدی که بلومبرگ منتشر کرده است مشخص شد مایکروسافت برای انجام این خرید بزرگ می‌بایست با گوگل و Verizon رقابت کند. این گزارش ادعا می‌کند که Verizon تمایل زیادی به خرید یاهو دارد تا به صورت گسترده‌تر وارد کسب و کار اینترنتی شود و طی چند هفته آینده …

موبنا، میثم لطفی – بر اساس گزارش جدیدی که بلومبرگ منتشر کرده است مشخص شد مایکروسافت برای انجام این خرید بزرگ می‌بایست با گوگل و Verizon رقابت کند.

این گزارش ادعا می‌کند که Verizon تمایل زیادی به خرید یاهو دارد تا به صورت گسترده‌تر وارد کسب و کار اینترنتی شود و طی چند هفته آینده تلاش رسمی خود را آغاز می‌کند. همچنین گفته شده ات که این شرکت قصد دارد سهام Yahoo Japan را هم خریداری کند.

Google-Yahoo (1)

اما برای گوگل شرایط متفاوت است. غول اینترنتی جهان برنامه خاصی در این زمینه ارایه نکرده است و با این وجود منابع آگاه گزارش دادند که گوگل راغب به انجام این خرید است.

پیش از این برخی دیگر از منابع آگاه اعلام کردند AT&T و Comcast هم تمایل دارند در مزایده خرید یاهو شرکت کنند. ولی به نظر می‌رسد طی چند هفته اخیر از تمایلات این دو شرکت کاسته شده است.

شرکت Time Inc نیز با انتشار بیانیه‌ای اظهار داشت که راغب است یاهو را بخرد که البته هنوز از سوی این شرکت طرح خاصی ارایه نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا