پرداخت حقوق مستمری‌بگیران از بیستم هرماه

موبنا – محمدحسن زدا، با اشاره به اینکه برنامه و بودجه سال ۱۳۹۵ سازمان که به تصویب هیئت امنای سازمان رسیده است از سوی مدیر عامل به کلیه واحدها ابلاغ شد اظهار کرد: بر این اساس بودجه سال ۹۵ سازمان از حیث منابع و مصارف بالغ بر ۷۲۵ هزار و ۴۲۹ میلیارد ریال است. وی …

موبنا – محمدحسن زدا، با اشاره به اینکه برنامه و بودجه سال ۱۳۹۵ سازمان که به تصویب هیئت امنای سازمان رسیده است از سوی مدیر عامل به کلیه واحدها ابلاغ شد اظهار کرد: بر این اساس بودجه سال ۹۵ سازمان از حیث منابع و مصارف بالغ بر ۷۲۵ هزار و ۴۲۹ میلیارد ریال است.

وی افزود: از این میزان درآمد حاصل از حق بیمه (بند یک ماده ۲۸) برابر با ۴۶۰ هزار میلیارد ریال (بودجه ابلاغی) و میزان تعهدات قانونی بخش بیمه ای (ماده ۱۶، ۱۷، و ۱۸) برابر با ۴۳۳ هزار و ۱۴۶ میلیارد ریال است.

معاون سازمان تامین اجتماعی همچنین به طرح متمرکزسازی پرداخت حقوق مستمری بگیران اشاره و عنوان کرد: با پرداخت مستمری اسفند ماه طرح تغییر زمان پرداخت مستمری به صورت کامل عملیاتی شده و از این پس کلیه مستمری بگیران سازمان مستمری خود را در روزهای بیستم تا بیست و هفتم هر ماه دریافت می‌کنند.

 منبع:  ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا