وزارت بهداشت ۱۷ هزار نفر را استخدام می کند

موبنا – دکتر ایرج حریرچی، درباره وضعیت استخدامی‌های وزارت بهداشت در سال ۹۵، گفت: در این زمینه قرار است که امسال ۱۷ هزار نفر در وزارت بهداشت استخدام شوند. وی با بیان اینکه مجوز استخدام این تعداد پرسنل برای بیمارستان‌های تازه تاسیس است، افزود: نگاه ما در استخدام این ۱۷ هزار نفر بیشتر در گروه‌های …

موبنا – دکتر ایرج حریرچی، درباره وضعیت استخدامی‌های وزارت بهداشت در سال ۹۵، گفت: در این زمینه قرار است که امسال ۱۷ هزار نفر در وزارت بهداشت استخدام شوند.

وی با بیان اینکه مجوز استخدام این تعداد پرسنل برای بیمارستان‌های تازه تاسیس است، افزود: نگاه ما در استخدام این ۱۷ هزار نفر بیشتر در گروه‌های پرستاری و فنی است و آنها در این گروه‌ها بکارگیری می‌شوند.

حریرچی ادامه داد: از آنجایی که بیشتر بیمارستان‌های جدید در مناطق محروم افتتاح می‌شوند، به همین دلیل توجه‌مان در استخدام و بکارگیری نیروها، مناطق محروم است.

قائم مقام وزیر بهداشت درباره زمان اعلام فراخوان جذب نیرو در وزارت بهداشت، گفت: مراحل اداری آن در حال انجام است و آگهی عمومی آن داده خواهد شد. البته ما در این زمینه عجله داریم، اما این کار کمی به تاخیر خورده است. با وجود این موضوع امیدواریم هر چه زودتر مراحل اداری فراخوان جذب این نیروها انجام شود.

 منبع:  ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا