سیر نزولی قیمت جدیدترین گلکسی های سامسونگ

موبنا، لیلا محمدنظامی – با گذشت کمتر از یک هفته از رونمایی گوشی Galaxy S7 جدیدترین پرچم‌دار شرکت سامسونگ، قیمت بدون گارانتی این گوشی که توسط فعالان غیرقانونی و به صورت سفارشی وارد بازار ایران شده بود با افت قیمت همراه شد. گوشی Galaxy S7 edge سامسونگ که تا پیش از رونمایی رسمی در کشور …

موبنا، لیلا محمدنظامی – با گذشت کمتر از یک هفته از رونمایی گوشی Galaxy S7 جدیدترین پرچم‌دار شرکت سامسونگ، قیمت بدون گارانتی این گوشی که توسط فعالان غیرقانونی و به صورت سفارشی وارد بازار ایران شده بود با افت قیمت همراه شد.
گوشی Galaxy S7 edge سامسونگ که تا پیش از رونمایی رسمی در کشور به بهای دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می رسید بعد از گذشت چند روز از رونمایی رسمی در کشور با افت قیمت ۱۰۰ هزار تومانی روبرو شد.
فعالان و دست اندرکاران حوزه بازار موبایل بر این باورند که طبق روال بازار گوشی که در لیست جدیدترین های بازار قرار داشته باشد معمولا با بهای بالا و کاذب روانه بازار می شوند اما به مرور زمان با تعدیل قیمت روبرو می شوند.

New Samsung S7 (R) and S7 edge smartphones are displayed after their unveiling ceremony at the Mobile World Congress in Barcelona, Spain, February 21, 2016. REUTERS/Albert Gea      TPX IMAGES OF THE DAY      - RTX27Y3H
New Samsung S7 (R) and S7 edge smartphones are displayed after their unveiling ceremony at the Mobile World Congress in Barcelona, Spain, February 21, 2016. REUTERS/Albert Gea TPX IMAGES OF THE DAY – RTX27Y3H
گوشی Galaxy S7 edge هم اکنون با گارانتی غیررسمی با قیمت دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.
گوشی‌های هوشمند Galaxy S7 و Galaxy S7 edge از یک دوربین قدرتمند ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین پنج مگاپیکسلی در جلو دستگاه برخوردارند. این دوربین‌ها مجهز به فناوری دوئال پیکسل (Dual Pixel) هستند و توانایی ثبت سریع‌تر و روشن‌تر تصاویر را دارند.
سامسونگ در حالی برای اولین بار در صنعت گوشی‌های هوشمند، از فناوری دوئال پیکسل استفاده کرده ‌که این فناوری از سال ۲۰۱۳ تنها در برخی از دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای DSLR موجود است.
گوشی‌های جدید سامسونگ، نگرانی‌های مختلف کاربران را مرتفع کرده‌اند. از جمله، این محصولات به‌طور کامل در برابر گرد و غبار، و به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق ۱٫۵ متری، در برابر نفوذ آب مقاوم هستند و موفق به دریافت گواهینامه IP68 شده‌اند.
به علاوه گوشی‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge به ترتیب با داشتن باتری‌های قدرتمند ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ میلی‌آمپری، کاربران را از انجام کارهای خود، بدون نگرانی بابت تمام شدن شارژ گوشی، مطمئن می‌کنند.
همچنین این محصولات که دارای درگاه حافظه خارجی نیز هستند، به طور پیش‌فرض با اندروید نسخه ۶٫۰ (مارشمالو) و در دو نسخه با حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شوند.
این گوشی‌ها در چهار رنگ سفید مرواریدی، نقره‌ای تیتانیوم، طلایی و مشکی اونیکس وارد بازار شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا