۶۰ درصد صاحبان ساعت مچی اپل در انتظار مدل بعدی

موبنا، میثم لطفی – این ساعت هوشمند به جز آنکه بدنه باریک‌تری دارد، دوربین هوشمند FaceTime را هم در خود جا داده است، عمر باتری آن بیشتر شده است و می‌تواند به عنوان یک دستگاه مستقل بدون اتصال به گوشی هوشمند هم عمل کند. بر این اساس می‌توان گفت Apple Watch 2 این امکان را …

موبنا، میثم لطفی – این ساعت هوشمند به جز آنکه بدنه باریک‌تری دارد، دوربین هوشمند FaceTime را هم در خود جا داده است، عمر باتری آن بیشتر شده است و می‌تواند به عنوان یک دستگاه مستقل بدون اتصال به گوشی هوشمند هم عمل کند.

بر این اساس می‌توان گفت Apple Watch 2 این امکان را به کاربران می‌دهد از روی مچ دست خود تماس تلفنی برقرار کنند یا به تماس‌ها پاسخ دهند، پیام‌های دریافتی را مشاهده کنند و امکانات بیشتری در اختیار داشته باشند.

apple-watch-6_1

نتایج حاصل از یک نظرسنجی جدید نشان داد ۶۰ درصد کاربرانی که هم‌اکنون صاحب ساعت مچی هوشمند Apple Watch هستند در انتظار عرضه مدل بعدی به سر می‌برند. این افراد تصمیم گرفته‌اند مدل بعدی این ساعت را برای خود خریداری کنند.

این نظرسنجی را مرکز Fluent انجام داد و در پایان مشخص شد ۸ درصد کاربران آنلاین از ساعت هوشمند اپل استفاده می‌کنند. همچنین مشخص شد ۸ درصد دیگر هم صاحب یک مدل ساعت مچی هوشمند ساخته شده در دیگر کارخانه‌ها هستند. در مقابل حدود ۸۰ درصد مردم ساعت هوشمند ندارند و این ابزار را کاربردی نمی‌دانند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا