شلیک گلوله به سمت آیفون، روش تربیتی جدید مادر آمریکایی

موبنا، میثم لطفی – یک مادر آمریکایی که از شیطنت‌های کودک خود خسته شده بود تصمیم گرفت درس آموزنده‌ای به او بدهد. او توضیح داد تمام پرخاشگری‌ها و رفتارهای نادرست فرزند خود را ناشی از حضور مستمر او در شبکه‌های اجتماعی می‌داند. «آنی اوکلی» برای آنکه بتواند درس آموزنده‌ای به فرزند خود بدهد گوشی هوشمند …

موبنا، میثم لطفی – یک مادر آمریکایی که از شیطنت‌های کودک خود خسته شده بود تصمیم گرفت درس آموزنده‌ای به او بدهد. او توضیح داد تمام پرخاشگری‌ها و رفتارهای نادرست فرزند خود را ناشی از حضور مستمر او در شبکه‌های اجتماعی می‌داند.

«آنی اوکلی» برای آنکه بتواند درس آموزنده‌ای به فرزند خود بدهد گوشی هوشمند آیفون ۵c او را هدف قرار داد. او در خانه یک اسلحه قدیمی شکار داشت و برای آنکه به ماجرای حضور بیش از اندازه فرزند خود در شبکه‌های اجتماعی پایان دهد، با این اسلحه به سمت گوشی هوشمند شلیک کرد.

iphone bullet (1)

این اتفاق باعث شد فرزند اوکلی بسیار ناراحت شود، زیرا آیفون ۵c تنها ابزار ارتباطی او با دنیای بیرون بود و همین مسئله باعث شد او ارتباط خود را با تمام دوستان از دست بدهد.

این مادر آمریکایی گفت: «من بارها از فرزندم خواسته بودم از فناوری‌هایی که در اختیار دارد درست استفاده کند. با توجه به اینکه او به حرف من توجهی نداشت، تصمیم گرفتم با اسلحه به گوشی هوشمندش شلیک کنم تا دست از نافرمانی بردارد».

این مادر آمریکایی برای آنکه خیالش راحت شود فرزندش نمی‌تواند از آیفون خود استفاده کند، دو بار به این گوشی هوشمند شلیک کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا