الماس آبی

موبنا – برای امروز معرفی یک ۵ ستاره ویژه را در ۱۱۸ سفر خواهیم داشت. هتلی با نام کامل بلو دایموند ریویرا مایا در شهر زیبای پلایا دل کارمن کشور مکزیک که تجربه ای کم نظیر از سفر را برای گردشگران بدنبال خواهد داشت. منطقه جغرافیایی محل قرارگیری این هتل(شهر دل کارمن) در امتداد دریای …

موبنا – برای امروز معرفی یک ۵ ستاره ویژه را در ۱۱۸ سفر خواهیم داشت. هتلی با نام کامل بلو دایموند ریویرا مایا در شهر زیبای پلایا دل کارمن کشور مکزیک که تجربه ای کم نظیر از سفر را برای گردشگران بدنبال خواهد داشت. منطقه جغرافیایی محل قرارگیری این هتل(شهر دل کارمن) در امتداد دریای کارئیب قرار دارد و به عبارتی یک شهر ساحلی محسوب می شود.

اینجا تجربه ساحل قطعا متفاوت از آن چیزی است که در سایر مناطق داشته اید. ساحلی فرش شده با ماسه سفید در ترکیب با آب فیروزه ای رنگ هر بیننده ای را جذب خویش می کند. سابقه احداث هتل به سال ۲۰۰۸ میلادی باز می گردد البته در سال ۲۰۱۲ یک تغییر دکوراسیون اساسی را تجربه کرده است. هتل ۱۲۸ سوئیست اختصاصی دارد. الماس آبی در رده هتل های لوکس کلاسیک طبقه بندی می شود.

برای دسترسی و رزرو جا در این هتل از اطلاعات ارائه شده استفاده کنید:

11987_385
فاصله هتل از فرودگاه بین المللی در حدود ۴۰ دقیقه است.

از مهمترین امکانات الماس آبی می توان به سالن ملاقات و کنفرانس، مرکز تجاری، اینترنت پرسرعت، سالن ورزشی، اینترنت پرسرعت، استخر فضای باز و سرپوشیده، آبگرم و ماساژ، سالن آرایش تخصصی با خدمات متنوع، برگزاری کلاس های زبان اسپانیایی، آشپزی و سوارکاری اشاره کرد.

همچنین در فاصله مناسبی از هتل تفریحاتی چون قایق سواری، غواصی، موج سواری، ماهیگری، گلف، تنیس، پیاده روی، گردشگری طبیعت و … در دسترس قرار دارد.

نام این هتل در لیست برترین اقامتگاههای لوکس سال ۲۰۱۶، برترین هتل های مکزیک و لوکس ترین اقامتگاه های به سبک ویلا در جهان قرار دارد.

 منبع:  ۱۱۸سفر 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا