وقوع انفجار در شهرک روی زنجان با یک کشته

موبنا – به گزارش فارس از زنجان، جواد مرادی از وقوع یک انفجار در شهرک روی زنجان خبر داد و اظهار کرد: این شهرک در جاده بیجار زنجان واقع شده است. وی زمان وقوع انفجار در شهرک روی زنجان را ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه جمعه اعلام و اضافه کرد: این حادثه در شرکت رویین …

موبنا – به گزارش فارس از زنجان، جواد مرادی از وقوع یک انفجار در شهرک روی زنجان خبر داد و اظهار کرد: این شهرک در جاده بیجار زنجان واقع شده است.

وی زمان وقوع انفجار در شهرک روی زنجان را ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه جمعه اعلام و اضافه کرد: این حادثه در شرکت رویین طلای که یک شرکت بهره‌وری روی بوده اتفاق افتاده است.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان به گزارش فوت یک نفر در سر صحنه حادثه انفجار اشاره و تصریح کرد: فرد فوت شده یک مرد ۲۶ ساله بوده است.

مرادی با بیان اینکه حادثه انفجار شهرک روی زنجان دو مصدوم هم بر جای گذاشته است، ادامه داد: مصدومان این حادثه که دو فرد ۲۵ و ۳۲ ساله بوده‌اند به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شده‌اند.

وی از اعزام سه آمبولانس به محل حادثه در شرکت رویین طلا در شهرک روی زنجان خبر داد و ابراز کرد: این آمبولانس‌ها از سه پایگاه سهند، صبا و مرکزی به محل حادثه اعزام و بر اساس گزارش‌ها طی هفت دقیقه در محل مأموریت حاضر شده‌اند.

شایان ذکر است، گزارش‌های غیررسمی حاکی از نشت گاز و انفجار دیگ بخار در شهرک روی زنجان بوده که حادثه فوق را موجب شده است.

 منبع:  فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا