گوشت موش به جای گوشت مرغ! (+عکس)

موبنا – سازمان غذا و دارو آمریکا هشدار داده است که حدود ۱ میلیون پوند گوشت موش را به عنوان مرغ بدون استخوان در رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی در سراسر آمریکا فروخته و صادر گردیده است. گزارش های اخیر بازرسان غذا و دارو آمریکا نشان می دهد که ماموران گمرک بندر سان …

موبنا – سازمان غذا و دارو آمریکا هشدار داده است که حدود ۱ میلیون پوند گوشت موش را به عنوان مرغ بدون استخوان در رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی در سراسر آمریکا فروخته و صادر گردیده است.

گزارش های اخیر بازرسان غذا و دارو آمریکا نشان می دهد که ماموران گمرک بندر سان فرانسیسکو به چند بسته حمل و نقل مشکوک شدند که از چین به آمریکا ارسال شده بود. پس از بررسی ها این بسته ها ، مقدار زیادی گوشت موش کشف شد که قرار بود به عنوان مرغ بدون استخوان در بازار های آمریکا به فروش برسد.

اگر چه سازمان غذا دارو آمریکا تمام تلاش خود را جهت از بین بردن این نوع گوشت دارد ولی پیش بینی ها حاکی از آن است که حدود ۱ میلیون پوند از گوشت های موش در بازار های آمریکا در گردش می باشد.

571715_461
در آمریکا هنگام سفارش غذایی گوشتی در رستوران یا خرید گوشت از قصابی مشتری واقعا نمی داند که به جای گوشتی که سفارش داده چه چیزی را به او تحویل می دهند.

نوشته های مشابه

این نگرانی ها از آنجایی آغاز شد که در بندر سان فرانسیسکو گوشت های وارداتی از چین که قرار بود برای پرورش گیاهان مورد استفاده قرار بگیرد بصورت غیر قانونی بجای گوشت مرغ به مردم عرضه میشد کشف و ضبط شد . بر همین اساس سازمان غذا و داروی آمریکا در مورد اینکه به احتمال زیاد مقادیر زیادی از این گوشت ها هنوز هم ممکن است توسط فروشگاه ها به مردم عرضه شود ابراز نگرانی کرده است .

 منبع:  شریان نیوز 

دکمه بازگشت به بالا