جلالی: یکی از تلخ‌ترین شب‌های زندگی‌ام بود

موبنا – به گزارش “ورزش سه”، مجید جلالی در نشست خبری بعد از بازی با صبای قم گفت: فکر نمی‌کنم در تمام سال‌هایی که در لیگ برتر کار کردم اینگونه باخته باشم؛ امشب و حتی هفته اخیر یکی از تلخ‌ترین شب‌ها و هفته‌های زندگی‌ام بود.

او ادامه داد: معمولا وقتی تیمی مدعی قهرمانی بود ولی حالا در فاصله پنج هفته مانده به پایان لیگ رده نهم را در اختیار دارد کسی نمی‌گوید چرا اینطور شد و همه دنبال مقصر هستند و حتما این مقصر من هستم؛ مشکلات فوتبال همچنان ادامه پیدا می‌کند.

جلالی با بیان اینکه فکر نمی‌کنم تیمی به این بی‌روحیه‌ای در طول فوتبالم داشته باشم، عنوان کرد: واقعا از اینکه تیمی می‌توانست انقدر بهتر باشد ولی عملکرد ضعیف و بی‌روحیه‌ای ارائه می‌کند نمی‌توانم خوب باشم چون می‌دانم کارگران زحمتکش سایپا به این تیم دل‌بسته هستند و از آنها عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی سایپا ابراز کرد: نمی‌خواهم راجع به شکست تیمم صحبت کنم چون سودی ندارد؛ چیزی بود که امشب دیدید و کمتر زمانی شده این اتفاقات برای تیمم بیافتد. یادم می‌آید در فولاد با همین تیم سایپا بازی داشتیم و ۵ بر یک عقب بودیم ولی در نهایت توانستیم بازی را ۵ بر ۵ مساوی کنیم اما امشب هرچقدر به نمایش تیمم نگاه کردم دیدم راه حلی نداریم؛ وقتی تیم به این شکل بازی می‌کرد آرزو داشتم هرچه زودتر مسابقه تمام شود.

 منبع:  ورزش سه
خروج از نسخه موبایل