جسد یک مرددر صندوق عقب ارابه سیاه

موبنا – صبح روز ۱۶ فروردین ماه ۹۵ بود که ساکنان کوی امام حسین(ع) ساری به توقف مرموز خودرویی سیاه رنگ کنار جدول پیاده‌رو مشکوک شده و ماجرا را به مأموران کلانتری ۱۳ ساری اطلاع دادند. دقایقی بعد با حضور مأموران این کلانتری در محل حادثه تحقیق درباره این ماجرا در دستور کار قرار گرفت. …

موبنا – صبح روز ۱۶ فروردین ماه ۹۵ بود که ساکنان کوی امام حسین(ع) ساری به توقف مرموز خودرویی سیاه رنگ کنار جدول پیاده‌رو مشکوک شده و ماجرا را به مأموران کلانتری ۱۳ ساری اطلاع دادند.

دقایقی بعد با حضور مأموران این کلانتری در محل حادثه تحقیق درباره این ماجرا در دستور کار قرار گرفت.
پلیس ساری وقتی با بررسی وسایل به‌هم ریخته داخل خودرو احتمال داد باید حادثه‌ای ناگوار رخ داده باشد، اقدام به باز کردن در صندوق عقب این خودرو کرد.

داخل صندوق عقب خودرو پیکر بی‌جان مرد میانسالی در حالی که مدتی از مرگش می‌گذشت، کشف شد. با توجه به اینکه به غیر از جای یک فرو رفتگی جسم نوک تیز در پهلوی قربانی حادثه، نشانه دیگری از وارد آوردن ضربه به او در بدنش دیده نمی‌شد، با دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب ساری، جسد برای تعیین علت واقعی مرگ و زمان وقوع جنایت به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

بر اساس همین گزارش، تیمی از کارآگاهان آگاهی استان مازندران تحقیق درباره دلایل و انگیزه این جنایت را آغاز کرده‌اند. گفته می‌شود مشخصات قربانی حادثه سید ابوالقاسم بوده و شماره پلاک خودرو نیز متعلق به تهران است.

 منبع: ایران 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا