کوپه های خوش قیمت (+عکس)

موبنا- هر چند تعریف دقیق از عنوان کوپه در صنعت خودرو بستگی به استانداردهای کمپانی تولیدکننده هر محصول دارد اما همواره برخورد با نام کوپه انتظار یک خودروی سریع، اسپرت و معمولا دو در را در مخاطب ایجاد می کند. جالب آنکه سابقه این واژه با قرن نوزدهم میلادی و کالسکه های چهارچرخه ای که …

موبنا- هر چند تعریف دقیق از عنوان کوپه در صنعت خودرو بستگی به استانداردهای کمپانی تولیدکننده هر محصول دارد اما همواره برخورد با نام کوپه انتظار یک خودروی سریع، اسپرت و معمولا دو در را در مخاطب ایجاد می کند. جالب آنکه سابقه این واژه با قرن نوزدهم میلادی و کالسکه های چهارچرخه ای که با اسب کشیده می شدند، باز می گردد.

به هرترتیب یک خودروی کوپه باید از یک گروه استانداردها مانند تفاوت در ظاهر و قدرت بالای موتور پیروی کند. قطعا خودرویی متفاوت و با این مشخصات قیمت بالایی هم خواهد داشت اما برای امروز تصمیم داریم به معرفی کوپه هایی بپردازیم که به اصطلاح خوش قیمت هستند و مالکیت آنها بیش از ۳۰ هزار دلار هزینه نخواهد داشت. با ما همراه باشید.

نیسان ۳۷۰ زد

194970_820

لاین Z کمپانی نیسان برای عاشقان خودروی سریع و جمع وجور کاملا شناخته شده و قابل احترام است. ۳۷۰ زد به عنوان یکی از پرچمداران این خانواده زیبایی و سرعت را با هم به مالک خود هدیه می کند. این کوپه ۲۹۹۹۰ دلار قیمت دارد که حقیقتا برای آنچه که دریافت می کنید کاملا مناسب به نظر می رسد.

مینی کوپر

194971_625

خوب، مینی هم کاملا برای مخاطبان دینای خودرو محصولی شناخته شده محسوب می شود و البته طی سال های اخیر بر میزان محبوبیت آن افزوده شده است. برای مالکیت یک کوپه مینی به کمتر از ۳۰ هزار دلار پول نقد نیاز خواهید داشت.

شورولت کامارو

194972_219

گاهی اوقات این سوال برای مخاطبان دنیای خودرو پیش می آید که چگونه برخی از مشتریان به سادگی از کنار محصولاتی چون یک دستگاه کامارو عبور می کنند اما چند برابر بیشتر برای محصولات دیگر هزینه می کنند! البته این ها انتخاب هایی کاملا سلیقه ای هستند اما هیچپاه نمی توان کلاس و ظاهر خاص کامارو را نادیده گرفت آنهم با قیمتی در حدود ۲۶ هزار دلار برای نمونه کوپه ال تی.

سایون اف آر – اس

194973_366

این پلتفرم دوست داشتنی میان سوبارو، سایون و تویوتا تقسیم شده است اما در هر صورت جز موفق ترین طراحی های کلاس کوپه خیابانی به شمار می رود. اگر پلتفرم مذکور را با برند سایون خریداری کنید برای شما در حدود ۲۶۵۰۰ دلار هزینه خواهد داشت. ۴ سیلندر با حدود ۲۰۰ اسب بخار خروجی و مصرف عالی از این خودرو گزینه ای مناسب ساخته است. برای مدل بی آر زد از سوبارو باید ۲۸۵۰۰ دلار هزینه کنید.

فیات ۵۰۰

194974_975

برای آنهایی که یک خودرو با ظاهری متفاوت می خواهند کاملا مناسب به نظر می رسد. این کوپه کوچک در حالت استاندارد کمتر از ۳۰ هزار دلار قیمت دارد. البته تریم های مختلفی و بسیار متنوعی دارد و اما مهم تر اینکه تمامی آنها زیر ۳۰ هزار دلار برای مصرف کننده تمام یم شوند.

مذل ها و قیمت ها:

– Pop, $16,845

– Ribelle, $16,845

– Sport. $17,700

– Turbo, $19,700

– Abarth (top of the line), $26,595

هوندا آکورد کوپه

194975_864

طراحی بدنه کلاسیک این خودرو ممکن است در نگاه اول مقداری شما را متعجب کند اما به هر ترتیب با یک کوپه سرو کار داریم. مدل استاندارد این خودرو در حدود ۲۴ هزار دلار قیمت دارد و در بالاترین آپشن به ۲۸ هزار دلار می رسد. این مبلغ برای یک ۶ سیلندر ۲۷۸ اسب بخاری مناسب به نظر می رسد.

فورد ماستنگ

194976_664

مالکیت یک دستگاه ماستنگ برای هر ماشین بازی یک آرزو و البته وظیفه به شمار می رود! این خودروی افسانه ای در مدل استاندارد تنها ۲۴ هزار دلار قیمت دارد. آیا پیشنهاد بهتر از این هم می توان متصور بود؟!

هیوندای جنسیس کوپه

194977_567

این خودرو را ما ایرانی ها بهتر می شناسیم زیرا چندسالی است در خیابان های کشورمان تردد دارد.مدل استاندارد جنسیس ۲۸ هزار دلار قیمت دارد.

هوندا سیویک اس آی

194978_446

لاین سیویک جز برترین های هوندا به شمار می رود. کوپه اس آی این لاین تنها ۲۴ هزار دلار قیمت دارد که برای یک خودروی ۲۰۵ اسب بخاری و ۴ سیلندر مناسب به نظر می رسد.

فولکس واگن گلف جی تی آی

194979_699

فولکس واگن همچنان گلف سواران را مدنظر قرار می دهد. مالکیت یک دستگاه جی تی آی این لاین برای شنا ۲۶۵۰۰ دلار هزینه خواهد داشت. یک کوپه ۲ لیتری با ۲۱۰ اسب بخار خروجی و لذت بی نهایت از رانندگی.

کیا فورته کوپه

194980_433

کیا با محصول ۱۹۵۰۰ دلاری خود وارد این لیست می شود که قیمتی بسیار مناسب خواهد بود. یک خودروی ۴ سیلندر با موتور ۲ لیتری و ۱۷۳ اسب بخار خروجی در مدل استاندارد.

داج چلنجر

194981_128

این آقای محترم همواره جز پرمخاطب ترین خودروهای تمام دوران بوده است. مدل جدید کوپه آن نیز در نمونه ۶ سیلندر ۲۷ هزار دلار و در نمونه ۸ سیلندر ۳۰ هزار دلار قیمت دارد.

منبع:پول نیوز|نویسنده:مازیار دانیالی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا