قیمت و زمان عرضه هواوی P9 و P9 پلاس مشخص شد

موبنا- مشخصات فنی پرچمداران جدید هواوی یعنی P9 و P9 پلاس کمی با هم فرق دارند. هواوی پی ۹ مجهز به پردازنده‌ی Kirin 955، سه گیگابایت حافظه‌ی رم ، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی، صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی IPS NEO LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، دوربین دوگانه‌ی پشتی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگاپکیسلی، باتری …

موبنا- مشخصات فنی پرچمداران جدید هواوی یعنی P9 و P9 پلاس کمی با هم فرق دارند. هواوی پی ۹ مجهز به پردازنده‌ی Kirin 955، سه گیگابایت حافظه‌ی رم ، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی، صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی IPS NEO LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، دوربین دوگانه‌ی پشتی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگاپکیسلی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری غیرقابل تعویض، اندروید ۶، سنسور اثر انگشت و پشتیبانی از USB Type-C است. همچنین مشخص شده که این محصول در ۴ رنگ تولید شده است.

اما مدل پلاس تلفن هوشمند یا شده تفاوت‌هایی با مدل معمولی دارد. صفحه‌نمایش این مدل ۵.۵ اینچی و از نوع SUPER AMOLED است. رم این محصول ۴ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی آن هم ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته شده. سیستم‌عامل پیش‌فرض آن هم همانند برادر کوچکش اندروید ۶ است. چیپ گرافیکی هوآوی پی ۹ پلاس ARM Mail-T880 بوده و باتری آن هم ۳۴۰۰ میلی ‌آمپرساعتی است. سایر مشخصات فنی اصلی این دستگاه نیز تفاوتی با مدل اصلی ندارد.

اما حالا قیمت این دو دستگاه هم مشخص شده و قرار است نسخه‌ی پایه‌ی هوآوی پی ۹ با قیمت ۵۹۹ یورو، هواوی پی ۹ نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی/۴ گیگابایت رم ۶۴۹ یورو و هوآوی پی ۹ پلاس با قیمت ۷۴۹ یورو به دست مشتریان البته در آلمان برسند. تاریخ عرضه‌ی این دو محصول نیز مشخص شده و از روز ۲۸ فروردین در بازارهای مختلف عرضه خواهند شد.

منبع:زومیت

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا