۶۰ درصد کاربران اندرویدی تمایلی به خرید گوشی مشابه آیفون SE ندارند

موبنا، میثم لطفی – به گزارش فون آرِنا در دنیای اندروید هیچ گوشی مشابهی را نمی‌توان برای آیفون SE پیدا کرد. نزدیک‌ترین مدل به این محصول جدید گوشی هوشمند Xperia Z5 Compact سونی با تراشه Snapdragon 810 است که البته با نمایشگر ۴.۶ اینچی ۷۲۰ پیکسلی اندازه بزرگتری دارد. به هر حال آیفون SE یک …

موبنا، میثم لطفی – به گزارش فون آرِنا در دنیای اندروید هیچ گوشی مشابهی را نمی‌توان برای آیفون SE پیدا کرد. نزدیک‌ترین مدل به این محصول جدید گوشی هوشمند Xperia Z5 Compact سونی با تراشه Snapdragon 810 است که البته با نمایشگر ۴.۶ اینچی ۷۲۰ پیکسلی اندازه بزرگتری دارد.

iphone se (1)

به هر حال آیفون SE یک گوشی هوشمند ۴ اینچی محسوب می‌شود که پردازنده پرقدرت، سیستم سخت‌افزاری قوی و دیگر قابلیت‌های پیشرفته را در خود جا داده که با قیمت ۴۰۰ دلار به فروش می‌رسد. با این تفاسیر این سوال مطرح می‌شود که اگر مشابه این محصول یک گوشی ۴ اینچی اندرویدی در بازار موجود بود، آیا کاربران تمایلی به خرید آن داشتند؟

کارشناسان برای پاسخ دادن به این سوال یک نظرسنجی جهانی انجام دادند و بخش اعظم کاربران در آن اعلام کردند که نمایشگر ۴ اینچی برای یک گوشی پیشرفته جدید اندازه کوچکی است.

iPhone-SE-Android-equivalent-poll-01

از بین افرادی که در این نظرسنجی شرکت کردند ۶۰.۱ درصد اظهار داشتند که اگر یک گوشی اندرویدی با نمایشگر ۴ اینچی و مشخصه‌های مشابه آیفون SE وارد بازار شود آن را خریداری نمی‌کنند.

با این وجود برخی کاربران بودند که خرید یک گوشی اندرویدی ۴ اینچی در سال ۲۰۱۶ را برای خود مناسب می‌دانستند. از بین کابرانی که در این نظرسنجی شرکت کردند ۳۹.۹ درصد اعلام کردند که اگر در بین دستگاه‌های اندرویدی محصولی با نمایشر ۴ اینچی و مشخصه‌های مشابه آیفون SE وارد بازار شوند، آن را می‌خرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا