«نایل ست» پخش «المنار» را متوقف کرد

موبنا- شرکت «نایل ست» مدعی است علت این تصمیم نقض قرارداد امضا شده بین طرفین از سوی شبکه المنار و پخش برنامه هایی است که موحب اختلافات فرقه ای می شود. تصمیم نایل ست علیه رسانه های وابسته به مقاومت لبنان در آستانه سفر سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی به مصر انجام می گیرد که …

موبنا- شرکت «نایل ست» مدعی است علت این تصمیم نقض قرارداد امضا شده بین طرفین از سوی شبکه المنار و پخش برنامه هایی است که موحب اختلافات فرقه ای می شود. تصمیم نایل ست علیه رسانه های وابسته به مقاومت لبنان در آستانه سفر سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی به مصر انجام می گیرد که قرار است بزودی طی سفری پنج روزه وارد این کشور شود.

پیش از این شرکت سعودی «عرب‌ ست» نیز پخش شبکه المنار را از این ماهواره متوقف کرده بود.

گفتنی است که عربستان سعودی با همکاری برخی رژیم‌ های مرتجع عربی اقدامات خصمانه‌ای را که همسو با منافع رژیم صهیونیستی است علیه «حزب‌الله» لبنان اتخاذ کرده است. شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه عرب در دنباله روی محض از سیاست های خصمانه رژیم سعودی علیه جبهه مقاومت در منطقه، طی ادعایی واهی حزب الله لبنان را تروریستی خوانده و وزرای رسانه‌ای اعضای شورای همکاری هرگونه تعامل با شبکه‌های وابسته به حزب‌الله را ممنوع اعلام کردند.

منبع:مهر
دکمه بازگشت به بالا