معرفی فناوری شارژ بی سیم جدید توسط ال‌جی

موبنا – بنابر اعلام ال‌جی، این شرکت فناوری شارژ بی سیمی را توسعه داده است که از نظر قدرت مشابه با شارژهای باسیم است. تولید انبوه این فناوری بی سیم جدید از اواخر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد. به گزارش “گروه علم و فناوری” عصرایران، سیستم شارژ جدید ال‌جی شامل یک ماژول انتقال ۱۵ …

موبنا – بنابر اعلام ال‌جی، این شرکت فناوری شارژ بی سیمی را توسعه داده است که از نظر قدرت مشابه با شارژهای باسیم است. تولید انبوه این فناوری بی سیم جدید از اواخر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

به گزارش “گروه علم و فناوری” عصرایران، سیستم شارژ جدید ال‌جی شامل یک ماژول انتقال ۱۵ وات می شود که بار الکتریکی را به دریافت کننده درون گوشی هوشمند ارسال می کند. این سیستم جدید می تواند یک باتری خالی از شارژ را طی ۳۰ دقیقه به میزان ۵۰ درصد از بیشینه عمر خود شارژ کند. این به معنای آن است که روند شارژ باتری می تواند سه برابر سریع‌تر از فناوری شارژ بی سیم فعلی انجام شود که ۵ وات برق را انتقال می دهد.

با فناوری شارژ بی سیم جدید، ال جی می تواند خود را در رقابت جدی‌تر با اپل و دیگر شرکت های تولیدکننده گوشی هوشمند و در جبهه ای جدید قرار دهد.

به گفته آنجلو زینو، تحلیلگر فناوری، دیدگاه ما این است که صنعت به سرعت به سمت فناوری شارژ بی سیم مهاجرت می کند و انتظار می رود آی‌فون ۷ نیز در زمان معرفی در ماه سپتامبر به این فناوری مجهز شده باشد. رقبای اصلی اپل مانند سامسونگ در حال حاضر از فناوری شارژ بی سیم در برخی محصولات خود استفاده می کنند اما اپل به جای آن که در ارائه یک ویژگی جدید نخستین شرکت باشد، ارائه بهترین پیشنهاد ممکن به مشتریان خود را همواره مد نظر داشته است.

 منبع: عصرایران | نویسنده: محمد مهدی حیدرپور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا