۱۴ درصد بازار جهانی در دستان ویندوز ۱۰

موبنا – به گزارش وبسایت theinquirer، این گزارش را مرکز تحقیقاتی Net Applications منتشر کرد و توضیح داد استقبال کاربران از به‌روزرسانی رایگان ویندوز ۱۰ کمتر شده است، ولی از زمان ورود به بازار رشد مستمر خود را دنبال کرده است. این سیستم عامل در لیست Windows Update در بخش بارگذاری‌های «مهم» یا «توصیه شده» …

موبنا – به گزارش وبسایت theinquirer، این گزارش را مرکز تحقیقاتی Net Applications منتشر کرد و توضیح داد استقبال کاربران از به‌روزرسانی رایگان ویندوز ۱۰ کمتر شده است، ولی از زمان ورود به بازار رشد مستمر خود را دنبال کرده است. این سیستم عامل در لیست Windows Update در بخش بارگذاری‌های «مهم» یا «توصیه شده» قرار گرفته و به همین خاطر میزان مراجعه کاربران به آن افزایش یافته است.

با این وجود ویندوز ۱۰ راه طولانی پیش‌رو دارد تا بتواند به ویندوز ۷ به عنوان محبوب‌ترین سیستم عامل جهان برسد. در این ماه سهم ویندوز ۷ از بازار جهانی سیستم‌های عامل با کاهش ۰.۴۵ درصدی معادل ۵۱.۸۹ درصد محاسبه شد.

ویندوز XP نیز همچنان برای بسیاری از کاربران جهان محبوبیت دارد و سهم آن با کاهش ۰.۳۴ درصدی به ۱۰.۹ درصد رسیده است.

سهم دو نسخه ویندوز ۸ از این بازار ۱۲.۰۱ درصد محاسبه شد که از این رقم ۹.۵۶ درصد مربوط به ویندوز ۸.۱ و ۲.۴۵ درصد هم مربوط به ویندوز ۸ می‌شد.

 منبع: همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا